Tuvassa haisi toki, mutta mielestäni semmoinen vanha ja asumattomuus.
Päällepäin saattoi kuitenkin havaita rajuta puutteita mm. sadevesien suhteen, kun vedet lorisi joka nurkalla sokkelin viereen maahan, kasvusto kasvoi melkein joka seinällä ihan kiinni sokkelissa ym.
"Perunakellariin" astuttaessa havainnot konkretisoituivat kosteusvaurioiksi:

Tuossa siis kondenssivettä alapohjan pinnalla(joku voisi luulla joksikin kasvustoksi "salamavalkaisun" johdosta).

Joku "kuivuva" pläntti.

Joku pikkupuhallinkin sinne oli asennettu
Ja näin jälkikäteen haisteltuna, niin vaatteisiin jäi aika hatsit.
Harmi, olisi ollut hyvällä paikalla, mutta ei tuota ainakaan itse ryhdytä korjaamaan enkä tiedä, että lähteekö kukaan?
Purkaminen voisi olla vaihtoehto tontin toivossa, mutta nykybydjetti ei veny uuden rakentamiseen.

