Välttäkää: Sunor puutarhavaja/autotalli 15m2

Keskustelua otsikon mukaisesti
Vastaa Viestiin
Ersti
Jäsen
Jäsen
Viestit: 66
Liittynyt: Ke Tammi 07, 2009 2:10
Paikkakunta: Kouvola

Välttäkää: Sunor puutarhavaja/autotalli 15m2

Viesti Kirjoittaja Ersti »

Hei, vinkkinä foorumlaisille että kannattaa välttää näitä SUNOR peltirakennelmia. Itse ostin 700 eurolla moisen, eikä se kestänyt normaalia lumikuormaa. Vieressä seisoo 7 vuotta vanha pressuhalli kaarituilla, joka ei samasta lumimäärästä ollut moksiskaan. Tallin pystytuet ovat huonoa metallia, lähtevät taipumaan ja seurauksena yläristikko rapsahtaa poikki
Vastaa Viestiin