Juu, kyllähän tämä voi jonkun palkinnon voittaa siitä että saadaan forum -ketjujen maailmanennätys, pituudessa. Sitten voidaan jokaikinen ketjuun osallistunut tituulerata itsemme p**kan jauhannan maailmanmestareiksi! Ei vaan, on siellä täällä tosiaan asiaakin! Tämä oli jo osaltani melkein mennyttä mutta tosiaan te kaikki muut, jotka yhä jatkoitte, piti tämän elossa. Nyt on taas kivaa!pvalila kirjoitti:On tällä ketjulla ainakin pituutta...![]()
![]()
![]()
Voisi olettaa, että jokusen vuoden kuluttua "vanhoja" hävittäjiä kovasti päivitetään miehittämättömiksi versioiksi.
Ja ehkä juuri F-35 on potentiaalinen saamaan tekoälyohjauksen kohtalaisen pian?
Oletettavasti vanhojen hävittäjien automatisointi tulee olemaan hätäratkaisu: puhtaalta pöydältä jo alkujaan miehittämättömiksi suunnitellut koneet ovat varmaankin ylivoimaisia koversiomalleihin verrattuna.
Vähän kärjistäen mun uskomukseni on se, että tulevaisuudessa ilmaherruuden saavuttaa se, jolla on parempi softa käytettävissään.
Viheliäistä tulee sitten olemaan kun ensimmäinen robosota alkaa. Taivaalla viuhuu pieniä ja todella liikkeissään nopeita lentäviä ja sitten maaosasto rynnii robotiikan turvin perässä vailla kuolemanpelkoa perässä. Eniten pelkään tuota robosotaa ja aivan varppina suljettujen ovien takana on monilla mailla jo omat roboarmeijansa. Se että tehtäisiin sopimus maiden kanssa ettei saisi olla roboarmeijaa on kyllä yhtä tyhjän kanssa. Paha rähinä tulee jossain vaiheessa se on minusta hyvin kovin kamala juttu mutta väistämätön. Pahalta tuntuu ajatella.
PS. Onkohan Pvalilalla YV laatikko täynnä vai onko mun lähetysboksi täynnä, joitain lähetellyt taannoin ja nyt tuli vasta mieleen että tuskin nyt oot mulle vallan suuttunut, toissapäivänä lähetin myös.