pvalila kirjoitti:Onnittelut Tuumalle!
Erityisesti siitä pitää olla iloinen, että homma onnistui ilman, että kukaan satutti itseään.
Raskaat nostot ovat tosi vaarallisia, erityisesti jos niitä ei tee päivittäin.
Voisiko tuohon teettää/virittää lasiluukun, tuohon Mattiin?
Ei alkuperäisen tilalle vaan sen täydennykseksi.
Juurikin noin, mä vetäydyin olkkarin nurkkaan pelkäämään sitä sellaista rusahdusta. Oikeasti meinasin yhdessä kohdin viheltää pelin poikki. Niin kamalaa ja tuskaista tuo oli!
Se hetki kun mennään sen rajan yli että aletaan kunniasta vääntämään niin kaikki sen yli menevä jotenkin on vain sumussa elämistä ja järki siirtyy takavasemmalle. Ammatikseen siirtelevät pianoja ja flyygeleitä. Itseäni kai vain alkoi aristamaan
Tein mä pari juttua, näppien yläpuolella oli kahteen kertaan kahden ukon leijuttama masa kun sain tehtäväkseni tuupata niin saamarin äkkiä kuin mahdollista sellaisen siirtovaunun, jolla saivat sentään pari metriä hengähtää mutta siinäkin oli ongelmana tuon painopisteestä johtuva hyvin epästabiili huojuminen. Mulla tuli hiki, ei otsaan, vaan sellainen kokovartalohiki kun tajusin että että nyt on se sellainen hetki että ei mokata!
Tästä lähtien tiedän jos joku alkaa uhoamaan voimillaan niin voinen sanoa että voi ulkoiluttaa ensin erästä Mattia pihalla ja tuoda takaisin ja jos vielä uhoaa niin sitten saa liipasta tauluun ja otan vastaan kuin mies
Niin, masaan saa uusiotuotantona lasiluukkuja kyllä. Se että tuo patenttiluukku sitten täytynee poistaa ja muutenkin saattaa kaikki mennä vähän kiville jos tuota nyt alkaa modaamaan. Alkuperäinen on aina alkuperäinen ja sellaisia ihannoin niin kuin kulkineissakin
Perskules, tyrkyllä olisi ollut (on) traktorimoottorinen 9-5 2.2 TiD 9-5, vähän ajettu, webastoineen, koukkuineen ja muineen herkkuineen päivineen. Ei oikein onnistunut että olisin kiikuttanut MultiJet:in ja Lakun vaihdossa kun tarkoitus olisi päästä saabissimosta eroon toisen tieltä

Mopohan tuo mutta kaunis (mun silmissä)

-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...