rakentelu ja luvat
Luvilla vai ilman
Meillä ei noitten vastaavien osalta paljon ongelmia ollut, kun isäukko on vastaa kaikista lupaan tarvittavista osista ja kustannuksia taisi sunnuntain kaffen ja pullien kustannukset tulla.
Luvattomattomattomia hommia voi eteen tulla lähinnä ulkorakennusten parantamisessa, jahka niihin keritään paneutumaan. Itse käytiin silloin etsiessämme katsomassa paria sellaista taloa, jossa oli puuhasteltu kaikenlaista ilman lupia ja kyllä varsinkin toisessa oli ollut kirves ja mies eikä "kirvesmies" tekemässä. Jälki oli jossakin kohdin aika kammottavaa
, siinä tuollainen peruskunnossa oleva talo onkin parempi et näkee itse mitä siellä on ja tietää mitä siihen laittaa. Se kyllä pitää paikkansa, että kun sitä itselleen tekee on jälki parempaa. On sekin totta, että on erittäin tarkkoja yrittäjiä ja eivät vilkuile kellon perään vaan jälki ratkaisee. En pui asiaa sen enempää ja annan teille rempparauhan tämän asian tiimoilta.
Hyvää syksyä kaikille remontoijille!
Luvattomattomattomia hommia voi eteen tulla lähinnä ulkorakennusten parantamisessa, jahka niihin keritään paneutumaan. Itse käytiin silloin etsiessämme katsomassa paria sellaista taloa, jossa oli puuhasteltu kaikenlaista ilman lupia ja kyllä varsinkin toisessa oli ollut kirves ja mies eikä "kirvesmies" tekemässä. Jälki oli jossakin kohdin aika kammottavaa
Hyvää syksyä kaikille remontoijille!