Kietaissut sut kumminkin sormensa ympärille muutaman kierroksen niin et siis kauaa enää ole C5 mies...pvalila kirjoitti:Vanhassa oli mun käsittääkseni kolmonen ja tässä uudessa on kolme plus. Ohjaamoon sen näkee siitä, että näissä plussissa on sporttinappi jousitukselle.tuuma kirjoitti:Jep, pelottavan edukkaasti... Juurikin kelpaisi kyllä tuo 204hv versiokin, toki. Tässä kun on ajanut tuolla lakulla kohta nyt vuoden niin vaikea se on tuhnumpaan vaihtaa, vaikkakin harvoinpa noita tehoja tarvitsee oikeasti. Moottoritielle liittyminen on helppoa, muuta järkiperustetta toki ei ole. Loput ovat korvien välisiä sisäisiä kummallisuuksiapvalila kirjoitti:Niitä saa itse asiassa yllättävän edukkaasti.tuuma kirjoitti:
Mä kun olen vähän kuolannut tuota Pvalilan uuden C5:n V6 Diesel versiota, jossa 240hv myös mutta vähän enempi painoa toki... Saahan sitä haaveilla, onneksi
Tai oikeastaan edullisesti saa hieman vanhempaa versiota, V6 2,7 litraa 204 heppaa. Siitäkin lähtee ulos 235 heppaa kolmen minuutin virittämisellä.
Nuo kuutoskoneiset ovat aika kalliita ylläpitää eivätkä ne ole oikeasti nuukia, kulutus on isompi kuin neloskoneisilla.
Plussaa on sitten varustelutaso. Niissä on mm. nahkaverhoiltu kojelauta.
Jos sä päädyt joskus ostamaan C6:den niin sitä ei kannata ostaa 2,2 litran nelosdieselillä.
Se olisi toki järkevä paketti ja tosi edullinen ylläpitää, mutta vain kuutoskoneissa C6;ssa on dynaamisesti joka nurkkaa erikseen säätävä 64-portainen iskunvaimennus.
Noissa neloskoneissa on C5:n alusta. Eli todella hyvä mutta ei paras.![]()
C6 on niin rajun erikoisen näköinen, jonka johdosta joutuisi perustelemaan itsellekin, miksi ihmeessä!? Hienohan se on, ei siitä pääse yli eikä ympäri.
Tuota RTMPekan manuskaa tavailin. Onko niin että sulla on Hydra3 vai 3+? Erikoista että vasta kolmonen on käytännössä vasta sähköaivojen perässä ja muut tehty aikamoisin mekaanisin keinoin, joka toki hyvin kunnioitettava saavutus!
Tomaatin sporttinappi on muuten erikseen.
C6 on vähän sellainen omanlaisensa tapaus. Onnellista porukkaa tuntuu olevan se pieni joukko, joka sellaisella ajelee.
Ei sen auton kohdalla ole kyse niinkään ulkonäöstä kuin luokasta: se on rakennettu valtiopäämiesluokan ajoneuvoksi.
Kovin, kovin hintava mokoma on edelleen vaikka mallihan on jo aika iäkäs.
Avaruusalustahan se ulkoisesti muistuttaa, ei se kai kaunis ollut perinteisessä mielessä edes markkinoille tullessaan.
Mun nuorempi tytär on sitä mieltä, että perheessä pitää olla C6 siinä vaiheessa, kun hän saa ajokortin...
Ehkä jos C6 ei ole musta niin se ei ole niin epäilyttävän näköinen
Tuossa kuitenkin patonkimaan tarjonnasta musta, noh metallinhohto musta sentäs vain, joka musta ihan kiva...
http://www.lacentrale.fr/auto-occasion- ... 73368.html