Mihin hävisi Porrin Matti-keskustelu?

Tänne voit jättää erittäin tervetulleita ideoita foorumin ja koko sivuston kehittämiseksi. Heitä ajatuksella.
Vastaa Viestiin
Avatar
vesahy
Jäsen
Jäsen
Viestit: 3354
Liittynyt: Ma Maalis 17, 2008 19:18
Paikkakunta: Stadi + läntinen Uusimaa

Mihin hävisi Porrin Matti-keskustelu?

Viesti Kirjoittaja vesahy »

Täällä oli vielä iltapäivällä keskustelua Porin Matista ja minäkin osallistuin siihen ja lisäsin omankin kuvani tuosta meidän vintin pikkupönttiksestä. Nyt olisin halunnut nähdä tuon keskustelun, mutta en löydä sitä mistään. Foorumin hakutoiminto joka tavalla erittäin surkea, se näyttää jotain aivan muuta tuloksissaan ja muutenkin ne tulokset näyttävät joltain itämaiselta kirjoitukselta.

Parannuksena on tullut se, että katsomattomien viestien luettelo lyheni, kiitos siitä, mutta johtuuko tämä katoaminen mahdollisesti siitä?
Minkä vuoksi on aina aikaa tehdä se uudelleen, muttei koskaan aikaa tehdä se heti kunnolla?
Avatar
tuuma
Jäsen
Jäsen
Viestit: 17207
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 22:17
Paikkakunta: TUUSULA

Re: Mihin hävisi Porrin Matti-keskustelu?

Viesti Kirjoittaja tuuma »

vesahy kirjoitti:Täällä oli vielä iltapäivällä keskustelua Porin Matista ja minäkin osallistuin siihen ja lisäsin omankin kuvani tuosta meidän vintin pikkupönttiksestä. Nyt olisin halunnut nähdä tuon keskustelun, mutta en löydä sitä mistään. Foorumin hakutoiminto joka tavalla erittäin surkea, se näyttää jotain aivan muuta tuloksissaan ja muutenkin ne tulokset näyttävät joltain itämaiselta kirjoitukselta.

Parannuksena on tullut se, että katsomattomien viestien luettelo lyheni, kiitos siitä, mutta johtuuko tämä katoaminen mahdollisesti siitä?
Kyllä mä ainakin sen näin kun juuri vastasin, vai katosiko jotain muutakin. Saitti oli kyllä alhaalla päivällä mutta Ari varmaankin oli puukottamassa koodia sillä aikaa?

Tyhjennä välimuisti selaimesta, voi auttaa?

Tai tuossa linkki: http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic ... 18&t=24501

Joku joskus neuvoi minua tarkistamaan oman PC:n kellon ja päivämäärän, se jos metsässä niin aiheuttaa kaikenlaista kummaa.
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Avatar
vesahy
Jäsen
Jäsen
Viestit: 3354
Liittynyt: Ma Maalis 17, 2008 19:18
Paikkakunta: Stadi + läntinen Uusimaa

Re: Mihin hävisi Porrin Matti-keskustelu?

Viesti Kirjoittaja vesahy »

Nyt näkyy, joten jos häiriö oli systeemissä eikä silmissä, niin se on joka tapauksessa ohi.

Tämän keskustelun voisi vaikka poistaa.
Minkä vuoksi on aina aikaa tehdä se uudelleen, muttei koskaan aikaa tehdä se heti kunnolla?
Avatar
kokki
Jäsen
Jäsen
Viestit: 365
Liittynyt: La Touko 23, 2009 19:31
Paikkakunta: Espoo

Re: Mihin hävisi Porrin Matti-keskustelu?

Viesti Kirjoittaja kokki »

Jos foorumisoftaa joku oikeesti joskus puukottaa niin eikö tuon haun vikailmoitukset vois poistaa?

"[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 242: preg_replace() expects parameter 4 to be long, string given"
ja hirvee määrä samaa litanjaaa. Aina vaan ja jatkuvasti kun jotain hakee.
---
Vuoden 1959 Siporex-talo
Vastaa Viestiin