Täällä oli vielä iltapäivällä keskustelua Porin Matista ja minäkin osallistuin siihen ja lisäsin omankin kuvani tuosta meidän vintin pikkupönttiksestä. Nyt olisin halunnut nähdä tuon keskustelun, mutta en löydä sitä mistään. Foorumin hakutoiminto joka tavalla erittäin surkea, se näyttää jotain aivan muuta tuloksissaan ja muutenkin ne tulokset näyttävät joltain itämaiselta kirjoitukselta.
Parannuksena on tullut se, että katsomattomien viestien luettelo lyheni, kiitos siitä, mutta johtuuko tämä katoaminen mahdollisesti siitä?
Mihin hävisi Porrin Matti-keskustelu?
- vesahy
- Jäsen

- Viestit: 3354
- Liittynyt: Ma Maalis 17, 2008 19:18
- Paikkakunta: Stadi + läntinen Uusimaa
Mihin hävisi Porrin Matti-keskustelu?
Minkä vuoksi on aina aikaa tehdä se uudelleen, muttei koskaan aikaa tehdä se heti kunnolla?
Re: Mihin hävisi Porrin Matti-keskustelu?
Kyllä mä ainakin sen näin kun juuri vastasin, vai katosiko jotain muutakin. Saitti oli kyllä alhaalla päivällä mutta Ari varmaankin oli puukottamassa koodia sillä aikaa?vesahy kirjoitti:Täällä oli vielä iltapäivällä keskustelua Porin Matista ja minäkin osallistuin siihen ja lisäsin omankin kuvani tuosta meidän vintin pikkupönttiksestä. Nyt olisin halunnut nähdä tuon keskustelun, mutta en löydä sitä mistään. Foorumin hakutoiminto joka tavalla erittäin surkea, se näyttää jotain aivan muuta tuloksissaan ja muutenkin ne tulokset näyttävät joltain itämaiselta kirjoitukselta.
Parannuksena on tullut se, että katsomattomien viestien luettelo lyheni, kiitos siitä, mutta johtuuko tämä katoaminen mahdollisesti siitä?
Tyhjennä välimuisti selaimesta, voi auttaa?
Tai tuossa linkki: http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic ... 18&t=24501
Joku joskus neuvoi minua tarkistamaan oman PC:n kellon ja päivämäärän, se jos metsässä niin aiheuttaa kaikenlaista kummaa.
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
- vesahy
- Jäsen

- Viestit: 3354
- Liittynyt: Ma Maalis 17, 2008 19:18
- Paikkakunta: Stadi + läntinen Uusimaa
Re: Mihin hävisi Porrin Matti-keskustelu?
Nyt näkyy, joten jos häiriö oli systeemissä eikä silmissä, niin se on joka tapauksessa ohi.
Tämän keskustelun voisi vaikka poistaa.
Tämän keskustelun voisi vaikka poistaa.
Minkä vuoksi on aina aikaa tehdä se uudelleen, muttei koskaan aikaa tehdä se heti kunnolla?
Re: Mihin hävisi Porrin Matti-keskustelu?
Jos foorumisoftaa joku oikeesti joskus puukottaa niin eikö tuon haun vikailmoitukset vois poistaa?
"[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 242: preg_replace() expects parameter 4 to be long, string given"
ja hirvee määrä samaa litanjaaa. Aina vaan ja jatkuvasti kun jotain hakee.
"[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 242: preg_replace() expects parameter 4 to be long, string given"
ja hirvee määrä samaa litanjaaa. Aina vaan ja jatkuvasti kun jotain hakee.
---
Vuoden 1959 Siporex-talo
Vuoden 1959 Siporex-talo
