Allekirjoitus ei näy/ toimi
Allekirjoitus ei näy/ toimi
Minä koitin tuolta asetuksista/ profiilista muokata uuden allekirjoituksen. Mutta sepä ei toimikaan tai ei ainakaan näy itselleni viestieni alapuolella. Missä vika? Käyttäjässä vai softassa? 
Re: Allekirjoitus ei näy/ toimi
Enpä osaa sanoa, mutta tutkitaan.
--------------------------------------------------------------------------------------------
No onkos tässä (allekirjoitus) asiassa tullut edistystä??Ari kirjoitti:Enpä osaa sanoa, mutta tutkitaan.
Näyttäisi toimivan.fauwee kirjoitti:No onkos tässä (allekirjoitus) asiassa tullut edistystä??Ari kirjoitti:Enpä osaa sanoa, mutta tutkitaan.
--------------------------------------------------------------------------------------------
No voi p**hana! Mä en saa allekirjoitusta näkyville... 
Jotakin perustavanlaatuista minä teen väärin, mutta mitä. Tuossa on rajattuna merkkien määrä, koetinkin jo pienemmälläkin rimpsulla. Vaan ei toimi.............fauwee kirjoitti:No voi p**hana! Mä en saa allekirjoitusta näkyville...
Olet kokeillut eri koneellakin?fauwee kirjoitti:Jotakin perustavanlaatuista minä teen väärin, mutta mitä. Tuossa on rajattuna merkkien määrä, koetinkin jo pienemmälläkin rimpsulla. Vaan ei toimi.............fauwee kirjoitti:No voi p**hana! Mä en saa allekirjoitusta näkyville...
Juu olen. Ei ole vielä onnistanut.Ari kirjoitti: Olet kokeillut eri koneellakin?