Hei!
Osaatko kertoa luotettavaa, hyvää "maalaria" joka voisi pestä+maalata peltikaton sekä pestä talon ulkoseinät?
Sen verran korkea /jyrkkä pudotus että emme uskalla mennä.
Osaako joku kertoa mikä olisi noin hintaa tällaiselle tehtävälle? Katto n. 100m2 ja talon pinta-ala n 120m2