Niin.pvalila kirjoitti:Mä luulen, että tuollainen postinjaon rationalisointi alkaa siitä, että kaikki laatikot sijoitetaan tien yhdelle puolelle. Ei tarvitse auton ajaa kuin kerran pätkä läpi.tuuma kirjoitti:Ai että joutuisin ottamaan laatikosta mainosten eston pois ja kyltin että postinkantajat voivat kantaa kaiken ja muidenkin postit tähän laatikkoonjtbo kirjoitti: edit2: Tuumalle uusi lämmitysmuoto vanhojen jatkoksi, sanomalehti-briketit:
http://www.dudeiwantthat.com/outdoors/t ... -maker.aspTuota mainospostia ainakin täällä meinaa tulee aivan tolkuttomasti!
Pitäisiköhän munkin huoltaa ruohonsyöjät. Kolme saattaisin saada kuntoon kun seuraavaksi postinjakaja tulee niin voi pyytää kaverinsakin ajamaan nurtsia... Noh, ehkä kaksi toimivaa voisi saada noista.
Täällä piti pari vuotta sitten siirtää postilaatikko tiettyjen kaavojen mukaan tietyn etäisyyden päähän ajoradasta, olikohan 50cm laatikon kannesta mitattuna. Nyt sitten tulee oikein edustaja paikalle joka neuvottelee että ryhmitellään useampiin ryhmiin nuo. Taidan sanoa että miksi en sitten voi hakea postia suoraan toimipisteestä. Mulle ihan sama jos joutuu kaukaa hakemaan niin voivat laittaa sitten kaikki jakajansa ruohonleikkuu ja lumenluontihommiin. Kotiin ajaessani voin ihan hyvin noutaa jobinpostini jostain heidän lokerostaan, jos muistan...
Meillä jaetaan posti polkupyörällä, siksi eivät kai ole tuota vielä täällä toteuttaneet.
Jos postilaitos, tai mikä nykyään lie onkaan, olisi fiksu niin ei välttämättä kuuntelisi jos joku tykkää leikata ruohot samalla, joka toki sekin ihan ok idea mutta kannattaisi ajatella vähän laajemmalla perspektiivillä.
Jos joku joka päivä osoitteet kiertää läpi niin miksi hemmetissä ei voisi tuoda samalla mitä jokainen talous tarvitsee. Peruselintarvikkeet samalla. Ei mitään järkeä minusta joka päivä jonkun ajella läpi talouksia tuoden paperia laatikkoon kun ei niitä kukaan elääkseen tarvitse. Maitoa ja leipää, kiitos.
Revolverityyppinen standardireikä seinään kuten nyt postilaatikkokin on jo suht' tarkkaan määritelty niin voisivat vallan lain mun puolesta määrätä ja sitten joka päivä peruselintarvikkeet suoraan jää- /kuivakaappiin, samalla käynnillä. Vanhuksetkin tykkäisivät (eli me...). Pysyisivät vain jakelijoina ja antaisivat ruohonleikkuun robojen tehtäväksi suosiolla!