Kyllä sä tosi karun asuinpaikan onnistuit itsellesi löytämään!jtbo kirjoitti:Taisi ainakin kasissa olla niin, ettei rdesktopia voinut edes käyttää kotiversioissa, eli home versioon ei etätyöpöytäyhteyttä saanut, mutta home versiosta ulos sen vielä sai otettua?pvalila kirjoitti:No niin, se näppisvika tulikin korjattua saman tien. Jokin pikkuruinen muovipallo oli eksynyt hatun alle ja esti näppäimen painumisen normaalisti.
SSD:n hankinta mulla on vähän harkinnassa. Tässä on 7200 kierroksen asema, joka joidenkin testimainintojen mukaan on hitaampi kuin moni 5600 kierroksen asema.
Satasen koneesta tulee 165 euron kone, jos siihen asentaa SSD Now 240 GB halpuriaseman.
Toinen asia, johon mun pitää ottaa kohta kantaa on winkymppi.
Sen ilmainen päivitysaika menee kohta umpeen.
Tässä näyttäisi olevan seiskan homeversio, päivittäen tästä kai tulee jokin kympin halpaversio?
En mä käyttikseltä mitään niin ihmeitä tarvitse mutta remote desktop on joskus iltaisin näppärä: mä pystyn sen avulla käyttämään tietokoneita, joiden lähellä joku nukkuu, nukkujaa häiritsemättä.
-14 pakkasta yöllä, täällä ei ainakaan rautalapiolla tarvitse yrittää vielä kaivaa mitään...
Varsinainen Mini-Siperia.
Nollassa taitaa täällä olla öisin, voi olla jopa joskus pakkastakin. En tiedä muuta, mutta iltaisin kun koirien kanssa käy ulkona on ilma tosi raikas ja runsashappinen.
Homeversioissa on perinteisesti tullut mukana RDP-clientti, ei serveriä.
Sitten on olemassa virityksiä, joilla serverin on saanut toimimaan.
Ja jopa viritys, jolla on saanut wintoosan hyväksymään monta yhtäaikaista käyttäjää.