tuuma kirjoitti: Mun levyraadot ovat välillä kummia, ei voi mitään sillekään.
Uuuh, mainioita linkkejä silti sinulla! On musiikki niin kovin moninaista ja erikoista että yllättävää miten jotkin erilaiset saavat ensin hylkimisreaktion ja sitten jonkun aivan antautumuksellisen keskittymisen.
Lisää!
Kumma on hyvä.
Omanlainen on aito.
Se että itse diggaa sillä kyseisellä hetkellä ja tekee omat valintansa ilman muiden miellyttämisen tarvetta on hyvä piirre! :D
Mullahan on joku kumma juttu musamaussa, joku ADHD:n myöhäisilmentymä kaiketi, kun mikään hidastempoinen ei oikeastaan uppoa ja nuo levyraadot mitä viimeksi laitoin ovat mulle normaalivauhtisia, ettei kovin paljoa hitaampia nykyään jaksa, mutta tuokin vaihtelee, joskus on pisempiä ja joskus lyhempiä kausia jolloin joku tietynlainen toimii.
Tuo hempeä tyttöbändi tosiaan aluksi kuulosti ettei sitä kestä, mutta silti jostain syystä se koukutti niin, että loppuunsaakka piti makustella ja pari kertaa vielä uudestaankin, kun vähän ihmetytti että miten se voikin niin toimia.
Venäläisessä Kalevalassa taas sitten oli hauska kuinka karhu oli mukana filmissä, se jotenkin on kuin Venäläinen käyntikortti :D
Hiekka meinaa rouskua hampaissa, kevään merkki, tosin ei katupölyn takai, vetelin viittäkymppiä fillarilla mutaisessa alamäessä ja välillä lokarikin täyttyi mudasta, sitä oli ilmassakin kiitettävästi, fillarin alkuperäistä väriä ei oikein erota, eikä vaatteidenkaan, Tuuma, tämä kai se on sen enskapyöräilynkin parasta antia?
Yhdessä ylämäessä upposi pyörä tiehen niin ettei polkimet mahtuneet pyörimään, pitokaan ei riittänyt, joten ruopi sitten kuoppaa, pitäisi karkea nappularengas olla tuollaisessa kelissä, käytin kisasliksiä.
Sellaista tämä urheileminen on tähän vuodenaikaan.
Ai niin, tämä selittää ehkä miksi teinit saattavat joskus vaikuttaa hieman oudoilta, isät ovat oikeasti zombeja, kuten dokumenttifilmistä voidaan havaita:
https://www.youtube.com/watch/?v=8g9p3cjPT2o
Steampunkkia on myös musiikkina:
https://www.youtube.com/watch/?v=yeEI-hh3MG0