Arvelinkin että noita fillarisovelluksia on vieläkin enemmän kuin hiihtojuttuja. Vai että venymäliuskoilla ja Wheatstonen -sillalla mittaavat. Silloin pitänee jo tietää materiaalifysiikkaakin, vai mikälie nimeltäänjtbo kirjoitti:Mitenkäs tuo vikasietoisuus noissa softalla ohjattavissa sähköissä, kun salama täräyttää sopivasti liki, niin kestääkö tuollainen sitä?
Toinen mikä tuli mieleen on sähköverkon muuntajavika, täälläkin joskus oli sellainen, että valot vilkkui aika reippaasti, jääkaapin se taisi rikkoa ainakin, jännite sahasi aika paljon ja nopeasti.
Elektroniikan kai voi suojata tuollaisia uhkia vastaan, mutta millainen suojaus olisi sitten riittävä?
Niin se keräimien nestevajaus ei oikeastaan ollut ylläri, sitä sattuu, tuossa yksi naapuri ihmetteli kun ei lämpöä antanut auton lämppäri ja eihän se anna, jos ei ole koneessa nesteitä, eihän niitä nyt välttämättä tarvitse, jos rauhassa ajelee
Tuuma hyvä, ei se lukemisella tullut hiki tee samaa vaikutusta kuin pihalla hankittu hiki, sehän olisi aivan liian helppoa
Mun pitää muuten laittaa kajareihini vastuksia noihin diskantteihin, ovat suhteessa liian vahvat bassoelementteihin, lisäksi olen miettinyt sitä, että diskantit voisi olla hyvä eristää muusta kotelosta, kun nuo bassoelementit puhaltaa aika kovasti ja se varmaankin heikentää diskanttien toistoa, kun sellainen reilu myrksy pukkaa välillä toiselta puolelta.
Olen kyllä miettinyt sitäkin, että lastulevykajareiden tilalle olisi kiva tehdä uudet vähän paksummasta tavarasta, mutta iso pyöreä reikä on hankala toteuttaa, levyn rakentaminen suoraksi ei myöskään ole mun bravuurinumero, mutta on tuossa yksi tuttava joka on kovastikkin puutöissä kunnostautunut. Tulisikohan kakkosviitosesta riittävä tukevuus, jos niitä liimaisi vierekkäin levyksi?
Niin, eihän automaatiota saa laittaa jos ei ole käsikäyttö mahdollisuutta. Usein toki oikaistaan ja sitten kun se pahin mahdollinen skenaario tapahtuu niin ei siinä nörttien näppäimien naputtelu auta, silloin pitää tietää ja olla ne käsikäytöt. Harvoin vain enää on kun liikaa luotetaan ja karsitaan kuluja
Keräinongelma tosiaan oli laiskuutta. Mittarit ja kaikki mutta kun ennenkin pelannut niin luulin että ei yhtään mistään vuoda. Tiivisteinä massaliitoksina on a-keräimiin tarkoitettuja fiberkuituisia mutta eivät nekään näemmä aivan aukottomia ole ja glykoli on kavala aine kun pääsee pienemmistä rakosista kuin vesi. Luen tuon omaksi tyhmyydekseni mutta jos joku tästä oppisi
2x5 lankku, pontattuna ja erikeepperillä on minusta vielä parempi kuin taannoin hehkutetut vuolukivikaiutinkotelot.
Pyöreä reikä on haastava. Siksi yläjyrsimen hommasin, joka pitkään ollut laatikossa mutta hiphei, ei ole enää! Keräimet kun tyhjenivät niin päästin kunnanverkosta sinne lisää ja samalla alla ollut jyrsimen laatikko "suli" ja nyt on jyrsin jo sentäs ilman laatikkoa. Näin sitä täällä pikkuhiljaa edetään.
Pakkohan se on hiljaa tuo kuntoilu aloittaa, niin sanotaan ja lukeminen minusta oikein hyvä ensiaskel