http://www.fromhot.com/
e. onpas pimeästä reiästä tuo uusi aika-ajo sydeemi. Lopun 5 min toiset katteli varikolla, kun meset ajeli kaksoisvoittoon. Ferrarit ruudussa 3 ja 4. En tajua tuota sydeemiä, ei tajunnut toinen englantilaisselostajakaan.
Juu, vähintäänkin erikoinen aika-ajo nykyisin. Q3:sta ei käytännössä ollut ollenkaanarchie kirjoitti:Näkee urheilut ilmaiseksikin, tai no nettimaksulla operaattorille, käyttää sitä konetta muuhunkin, eli voi sanoa ilmaseksi. Tuolta jokaiseen makuun.
http://www.fromhot.com/
e. onpas pimeästä reiästä tuo uusi aika-ajo sydeemi. Lopun 5 min toiset katteli varikolla, kun meset ajeli kaksoisvoittoon. Ferrarit ruudussa 3 ja 4. En tajua tuota sydeemiä, ei tajunnut toinen englantilaisselostajakaan.
Meitä taas kuunneltu kun tuollaisen uutisen kaivanut hetituuma kirjoitti:Vähän myös levyraatoa kun Bruce Dickinson lähtee kavereineen matkaan.
Kolauttivat kai koneen hiljattain mutta jos paljon lentelee niin joskus aina vähän sattuu. Muutenhan mm. Ozzy:llä voisi olla vähän opittavaa, miten karsia matkakuluja...
http://www.walesonline.co.uk/business/b ... e-10915520
Kaikki hiljalleen täältä valuu muualle.jtbo kirjoitti:Tuo telkkaritouhu on mennyt kyllä sellaiseksi, etten ole yhtään kärryillä enää, käyn naapurissa katsomassa säätiedotuksen joskus, kun hommasivat sellaisen televiision :Dtuuma kirjoitti: Painopiste tekee tepposet yhdellä oljenkorrellakin. Maailmojen vahvin oliokin olisi kaiketi helisemässä tuossa lajissa.
Asiasta seipääseen: Kävin Gigantissa kävelemässä. Juontaen juurensa siihen että Nelonen sitten sanaakaan sanomatta, tai no sanoja ja lupauksia kyllä oli, ei lähetäkään MotoGP kisoja tänä vuonna. Arvatkaapa olinko ottanut tuo palvelun että saan katsella kyläkiekkoilua... Niin. Kävelin sitten Giganttiin ja otin 39€ Chromecastin kainaloon ja irtisanoin Nelosen kaikki kanavat. Mitenpä se olikin niin vaikeaa. Onnekseni jos jotain lupaa niin toimi tuossakin. Nyt hetki sitten katsoin suoraa virheetöntä HD striimiä puoleen hintaan. Raha toki menee kaiketi johonkin Portugaliin. Hävetkää suomalaiset!
Jutussa on toki kumma juttu että suomessa voidaan kuulemma blokata moinen suoratoistopalvelu, kai. Pohjois-Koreassakin toki voidaan.
Kohtahan ne Formulat tulee niin tämä on tämmöisen addiktin unelma viikonloppu
Mietin tuota sun kuvaa tuosta konkasta, se on mahdottoman hauska, mutta eikös Rubycon ole mukamas jotenkin paremmasta päästä noita konkkia? Onkohan siellä joku pohtinut, että laatuosa vastaa sitä halpaa isompaa?
Suomessa ei tosiaan osata kovin hyvin tuota kaupankäyntiä ja etenkään asiakkaan jälkihoitoa, Jimmsin puljun kanssa mulla on ainakin ollut tosi hyviä kokemuksia, homma on toiminut kuten pitääkin, mutta kyllähän niiden sivut jää jälkeen saksalaisten sivuista.
Saksalaisilla sivuilla esimerkiksi jos katsoo prossua, niin tarjotaan siihen sopivia emoja tyrkylle useampaa sorttia, sitten coolereille oma tabinsa, että voit napsutella sieltä yhteensopivat hilut koriin, joista kauppias tahtoo päästä eroon nopeammin, vai mikä sitten onkaan tarjokkaiden logiikan takana.
Eihän tuollaista kotimaisissa verkkokaupoissa juurikaan ole, mutta sulla taisi olla jotain sellaista ideaa?
Tuossa malliesimerkki kuinka sellaista kannattaa toteuttaa:
http://www.notebooksbilliger.de/intel+c ... nbb=8f14e4
Mä olen itse niin patalaiska, etten ole koskaan viitsinyt edes vilkaista, josko trimmi on päällä vai ei.RTMPekka kirjoitti:Joku aiemmin puhui jotain kovalevyjen trimmaamisesta tai eheyttämisestä. Se ei sitten ole ollenkaan SSD:n juttu, jopa haitallista juurikin niiden rajallisten kirjoituskertojen takia. Ottakaa pois päältä.
Jtbo:lle siitä konepaketista. Ne taitaa komponentit vanheta jo ennenkuin paketti postista ehtii kotiin...
No ei sillä kyllä mitään myöskään voita, vain haittaa. Sen trimmin idea kun on laittaa yhteenkuuluva data mahd. Lähekkäin levylle, jotta lukupää on oikeassa paikassa kun useimmin haetaan jatkoa edelliselle datalle. SSD:ssa se on ihan sama mistä joutuu hakemaan.pvalila kirjoitti:Mä olen itse niin patalaiska, etten ole koskaan viitsinyt edes vilkaista, josko trimmi on päällä vai ei.RTMPekka kirjoitti:Joku aiemmin puhui jotain kovalevyjen trimmaamisesta tai eheyttämisestä. Se ei sitten ole ollenkaan SSD:n juttu, jopa haitallista juurikin niiden rajallisten kirjoituskertojen takia. Ottakaa pois päältä.
Jtbo:lle siitä konepaketista. Ne taitaa komponentit vanheta jo ennenkuin paketti postista ehtii kotiin...
Mutta jos SSD:n nopeus on jo romahtanut niin ei kai siinä enää mitään häviä, vaikka vähän trimmailisi välillä?
Trim ei ole sama kuin defrag.RTMPekka kirjoitti:No ei sillä kyllä mitään myöskään voita, vain haittaa. Sen trimmin idea kun on laittaa yhteenkuuluva data mahd. Lähekkäin levylle, jotta lukupää on oikeassa paikassa kun useimmin haetaan jatkoa edelliselle datalle. SSD:ssa se on ihan sama mistä joutuu hakemaan.pvalila kirjoitti:Mä olen itse niin patalaiska, etten ole koskaan viitsinyt edes vilkaista, josko trimmi on päällä vai ei.RTMPekka kirjoitti:Joku aiemmin puhui jotain kovalevyjen trimmaamisesta tai eheyttämisestä. Se ei sitten ole ollenkaan SSD:n juttu, jopa haitallista juurikin niiden rajallisten kirjoituskertojen takia. Ottakaa pois päältä.
Mutta jos SSD:n nopeus on jo romahtanut niin ei kai siinä enää mitään häviä, vaikka vähän trimmailisi välillä?
Ok tällaisesta en tiennytkään:-)pvalila kirjoitti:Trim ei ole sama kuin defrag.RTMPekka kirjoitti:No ei sillä kyllä mitään myöskään voita, vain haittaa. Sen trimmin idea kun on laittaa yhteenkuuluva data mahd. Lähekkäin levylle, jotta lukupää on oikeassa paikassa kun useimmin haetaan jatkoa edelliselle datalle. SSD:ssa se on ihan sama mistä joutuu hakemaan.pvalila kirjoitti:Mä olen itse niin patalaiska, etten ole koskaan viitsinyt edes vilkaista, josko trimmi on päällä vai ei.RTMPekka kirjoitti:Joku aiemmin puhui jotain kovalevyjen trimmaamisesta tai eheyttämisestä. Se ei sitten ole ollenkaan SSD:n juttu, jopa haitallista juurikin niiden rajallisten kirjoituskertojen takia. Ottakaa pois päältä.
TRIM will benefit all SSDs in some way. Some will benefit more than others depending upon their situation.
https://www.cindori.org/trim-vs-garbage-collection/
Liittyy siihen, ettei SSD ole aidosti random access -muistiväline vaan datan lukemiseen ja varsinkin kirjoittamiseen liittyy merkittäviä rajoituksia.
Joo en tiedä minäkään ja samaa mieltä olen ettei ihan pelkästään oikean tai vasemman laidan opeilla tule paremmaksi tämä maailma. Tänään juuri luin artikkelin, jossa ahtaajat, oliko porissa, olivat pistäneet stopin työnteolle. Kukaan ei tiennyt miksi. Ilmeisesti jokin oli alkanut vituttamaan. En ymmärrä tätä. Minuakin vituttaa harvase päivä ja silti joutuu työnsä tekemään. En tiedä onko sillä laidalla aate sitten niin kova, että sillä elää ilman työtäkin. Toisella puolella taas juurikin nämä jättiosingot ihmetyttää, jotenkin sellainen kaikki heti mulle asenne.pvalila kirjoitti:Hei, kaikki meneekin hyvään suuntaan!
http://yle.fi/uutiset/nain_pessimisti_p ... aa/8680341
Mä olen kuvitellut, että yhä suurempi osa ahkeria, tunnollisia kansalaisia elää jatkuvan irtisanomisuhan alla ja että koko maan talous on luhistumassa, koska innovaatiot viedään "varppina" ulkomaille.
Osingot ovat toki olleet hyviä viime vuosina, viime vuonna osinkoja jaettiin enemmän kuin ikuna, mutta suurin osa kansasta ei osinkoja nosta ja heille huippuosingot kertovat vain lähinnä siitä, että yritykset eivät ole halukkaita investoimaan vaan mieluummin palauttavat pääomansa omistajilleen.
Kuka jaksaa uskoa, että ahkeruudella on yhä arvoa, kun jumalattoman työn kautta itselleen huippuosaamisen saavuttaneet ihmiset ovat työttöminä tai hanttihommissa?
Vaimon tuttava sai väitöskirjan tehtyä ja sen kunniaksi aloitti sairaanhoitajan opinnot.
Sillähän se talous nousee, kun koko kansa siirtyy puhtaasti kotimarkkinoita palvelevalle palvelusektorille, toinen toisensa selkää raapimaan.
Hyvää palkkaa varsin kevyellä koulutuksella nauttineet suuret ikäluokat ovat nyt siirtymässä ihan hyvätasoiselle eläkkeelle ja heidän hyvät virkansa säännöllisesti lopetetaan: tilalle tulee uusi työpaikka, josta maksetaan huonompi palkka, johon vaaditaan kovempi koulutus ja joka on osapäiväinen tahi määräaikainen.
Yrittäjänä minä olen oppinut kumiankaksi, meidän perheemme on toistaiseksi luovinut näissä oloissa ainakin rahallisesti ihan hyvin; vaikka omalle kohdalle ei ole kolahtanut niin pitää olla täysin sokea, jos ei huomaa, että maan asiat ovat päin h-tiä.
Mua nyppii se, etten tiedä, miten Suomi ja suomalaiset voisivat tästä tilanteesta nousta ylös. Vielä enemmän nyppii se, että kertaluokkaa meikäläistäkin tietämättömämmät ihmiset luulevat tietävänsä, kuinka homma hoituu...Joku huutaa vasemmiston ja joku oikeiston mantroja eikä kumpikaan taatusti toimi.