Onko muita kaapittomia ja mitä ratkaisuja ootte kehittäneet? Siivouskaappi on suurin murheistani nyt (kun sinne kuuluvaa tavaraa on 3 isoa laatikollista plus imuri ja muut pitkävartiset). Oon koittanut googlettaa siivouskaappia, muttei sieltä tule kuin lastulevyisiä huojuvia kopperoita.
Vallan kaapiton talo
Vallan kaapiton talo
Ostin syksyllä talon ja isoksi ongelmaksi muuttolaatikoita purkaessani tuli ongelmaksi että mihin tungen laatikoiden sisällöt
Onko muita kaapittomia ja mitä ratkaisuja ootte kehittäneet? Siivouskaappi on suurin murheistani nyt (kun sinne kuuluvaa tavaraa on 3 isoa laatikollista plus imuri ja muut pitkävartiset). Oon koittanut googlettaa siivouskaappia, muttei sieltä tule kuin lastulevyisiä huojuvia kopperoita.
- PetteriKivimäki
- Jäsen

Re: Vallan kaapiton talo
Minulla oli taloni yläkerrassa vähän sama homma. Päädyin perinneratkaisuu Ikean kaapistojen sijaan, tuttu puuseppä teki kolme samankokoista peiliovea, joille sirkkelöin 50x50 rangasta karmihässähän, joka toimii samalla kiinteän kaapin kantavana runkona. Hyllyt tein 50x50 rangasta ja raakapontista, verhoilin helmipontilla:

Iha hyvä. Vähän on vielä kesken, reunassa on suikale kiinnittämättä, listat puuttuu ja lukot on odottaneet asennusta jo vuoden!

Iha hyvä. Vähän on vielä kesken, reunassa on suikale kiinnittämättä, listat puuttuu ja lukot on odottaneet asennusta jo vuoden!
Jumalauta, saunan takana on tilaa!
Ensi kesänä teen sinne kasvimaan.
Ensi kesänä teen sinne kasvimaan.
Pakko kommentoida ton kissan ihanaa "mä vaan tässä hengaillen"-asennetta :D
Ja on muuten hyvännäköisiä nuo tapettivalinnatkin.
Kunnollisia komeroita saa kun tekee tahi teettää, valmiina on vaikea löytää. Vanhoja kaappien oviakin löytyy nettikirppareilta sun muilta ihan kohtuudella, kun karmit on tallessa niin niihin on aika yksinkertaista naputella runko ympärille.
Kunnollisia komeroita saa kun tekee tahi teettää, valmiina on vaikea löytää. Vanhoja kaappien oviakin löytyy nettikirppareilta sun muilta ihan kohtuudella, kun karmit on tallessa niin niihin on aika yksinkertaista naputella runko ympärille.
-
warixenjalka
- Jäsen

Olen tätä ennenkin mainostanut jossain ketjussa: Meillä on makkarissa "vaatekaappeina" Lundian hyllyköt, edessä verhot. Toimii.
- Puolihullu varttisavolainen -