Copperminen ja foorumin integroinnissa on vieä .net-pääte. Joko toimii? Nyt ainakin meikäläisellä toimii ilman evästeiden tyhjäystäkin (muutin evästeen)
Mulla tökkii ainakin. Melkeimpä poikkeuksetta vaatii kaksi kirjautumisyritystä. Ekalla nikki kuitenkin näkyy jo listassa, tokalla yrittämällä sitten jo toimiikin. Jos kirjautuminen onnistuu ensimmäisellä kerralla, niin galleriaan ei kuitenkaan pääse.
Hanna kirjoitti:Mulla tekee tota samaa, et täytyy toisen kerran kirjautua. Sit ei enää näy nuo viime käynnin jälkeen tulleet uudet viestit
Villa Edita kirjoitti:Mulla tökkii ainakin. Melkeimpä poikkeuksetta vaatii kaksi kirjautumisyritystä. Ekalla nikki kuitenkin näkyy jo listassa, tokalla yrittämällä sitten jo toimiikin. Jos kirjautuminen onnistuu ensimmäisellä kerralla, niin galleriaan ei kuitenkaan pääse.
Juuri näistä ongelmiasta pääseen kun tyhjentää selaimen sivuhistorian ja evästeet.
Kokeilin muutamalla tunnuksella ja eri koneella ja kaikki näyttäisi pelaavan, kunhan selaimessa ei ole vanhoja "rasitteita".
Olen kyllä kokeillut tuota selaimen putsausta, mutta mielestäni se ei juurikaan tehoa. Kotikoneessa meni pahempaan suuntaan. Duunin kone putsataan monesti päivittäin eikä juurikaan vaikuta tuohon poikkeavaan kirjautumisrituaaliin.
Jääkö mulla nyt jokin huomioitta tuossa putsailussa?
XP ja Mozilla/5.0 Gecko/20070219 Firefox/2.0.0.2 sekä ongelmia on edellä mainittuun tapaan toisinaan, toisinaan taas toimii kuin hmm.. junan vessa (ei minkään nykypendolinon vaan kunnon vanhan ajan sini"valkoisen" kolkuttelijan)
Virheitä tekemällä oppii - tekemään parempia virheitä.