Onko kokemuksia tai käytössä pätevää työkaluvyötä.
Oon käyny hypistelemässä Bahcon, Snikkersin ja Tanneryn tuotteita.
Erityisesti kiinnostais K-Raudan mainoslehtisen kannessa oleva vyö, tietääkö joku valmistajaa. http://www.k-rauta.fi/ideatjavinkit/kuv ... ukset.aspx
Nahka on alussa jäykkä, mutta muotoutuu käytössä.
Ainut huono on toi muovinen kiinnitys klipsi, se saattaa aueta kyykistellessä (puristuksessa klipsi aukee).
osta kerralla kunnollinen niin ei tartte kohta uutta olla ostamassa....oikeaa nahkaa ja uutena kun heti kastelee ja taskut täyteen kiviä niin venyy sopivan isoiksi taskut...
eli suosittelen tannerya...15v olen ollut raksalla aamusta iltaan jo tannery päällä ja kerran olen joutunut korjaamaan yhtä niittausta..
Itse olen huomannut haalareissa jne. että muut merkit kuin snickers kannattaa unohtaa, varsinkin jos itse maksaa. halvalla ei saa hyvää ja snickerssit sopii itselle hyvin
Kantaa miettiä mitä vyössä haluaa kantaa ja mitoittaa se sen mukaan.
Kevyellä vyöllä kantaa vasaran, naulat ja muutaman meisselin, isommalla koko pakin sisällön.
Itsellä on käytössä leveä Makitan vyö jolla kulkee kevyesti toistakymmentä kiloa työkaluja lanteilla (vasara, naulat, ruuvit, pora/ruuvinväännin, meisselit, mitat, naulain lenkissä yms). Kätevää jos tekee tikkailla/telineillä töitä, niin ei tarvitse joka välissä kiivetä alas jotain hakemaan.
Leveä vyö myös tukee alaselkää hyvin. Omalla kohdalla hyvin haukkunut hintansa, vaikkei ihan halpa ollutkaan.