Mistä tammitasoa?
Mistä tammitasoa?
Pitäisi saada vessaan 40mm paksua tammitasoa koko 310X1290. Kaikki rautakaupat myyvät vain hirmu isoja paloja eikä myy määrämittaisena, siis mistä kannattaisi hommata?
Itse ainakin olen Bauhaussista saanut kaikista levyistä mitä olen tarvinnut määrämittaan sahatun palan. Loput on jääneet kauppaan lojumaan. Leikkauspalvelu ainakin Raision Bauhaussissa on 2 euroa, en tiedä laskuttavatko sitten ylijäämäpalastakin jotain jos pala on käyttökelvoton muille asiakkaille.
On kaksi tapaa rempata rintsikkaa, sinnepäin ja jotensakin niin.
tammitasoja yms. kotiin
Oon itse hakenut kaapistojen ovia ja kaikkea wc-kamaa ja tasoja tuolta Hämeenlinnan ylijäämävarastolta ja saanu ihan hyvään hintaan ja valikoimissa riittää joka makuun. Ainoa huono puoli on ettei se ole viikonloppuisin auki vaan arkena pittää käydä. Se on lahden tien varressa entisen olikohan se ny raision vai jonkun muun vilja siilojen vieressä. Löytää hyvin kun näkee ne viljasiilot. Kannattaa käydä tutustumassa... 
Onko totta, että Turussa ei leikata tasoja määrämittaan? En voi uskoa lukemaani
Tällä pk-seudulla kyllä leikataan varmaan joka paikassa missä ko. tavaraa myydään, ei ole ikinä ollut mikään ongelma. Aina joutuu tietenkin koko levyn maksamaan, mutta joka tapauksessa, määrämittaan tai aukkojen sahaaminen ei ole ikinä ollut ongelma. Nyt olen kyllä kovin hämmästynyt 
Jepjep, näinhän se menee. Mä jo ehdin huolestua, että mikä hemmetin takapajula Turku oikein onkaan, mutta siellähän on ihan normaalitoimintaa. Aika harvaa tuotetta kai remontoidessa ostaa vaan just sen verran kuin tarvitsee, kyllä meilläkin saumausaineissa ja maaleissa ym. löytyy. Sylettäähän se, mutta minkäs teet. Jos tilaa puusepältä, niin maksaa kyllä enemmän kuin Bauhausin koko levystä sahauksineen 
Nykyään on vaan niin,kiitos markkinatalouden,että tuo 600x2000mm pala jossakin bauhaussa on todennäköisesti halvempi kuin puusepällä teetätetty mittapala..Santeri kirjoitti:Höh, siis tottakai sahataan. Mutta ei myydä määrämittaista vaan on ostettava koko levy. Tarvitsen 310X1300 tason niin ei tee mieli ostaa 600X2000 palaa.
Loput palat voi työntää vaikka takkaan ja ihmetellä kuin hyvin tammi palaa...
-
pikkumökki
- Jäsen

-
kollipoika
- Uusi jäsen
Lupasin tuolla keittiökeskustelussa olla antamatta enää vinkkejä, mutta mainostaahan täällä toisetkin Bauhausia. Pitäydyn kuitenkin suomalaisessa. Meillä Kustavin Puun tasot, varmaan löytyy Turustakin jälleenmyyjä,-myyjiä, muistelen siskoni (turuust) hankkineen joltain puusepänliikkeeltä oman keittiönsä ja kylppärinsä tasot...
¨kollipoika¨