tuuma kirjoitti:
Jep, hyviä opuksia on paljon, loistavia muutama. Ei muuta kuin uusi ketju ja listaamaan!!!
Sivusta on vaikea ottaa hyvä kuva, yleensä kamera vähän sekoaa valkoisesta eikä osaa millään automaattiasennolla luonnollista saada. Olikohan siinä yhdessä vanhassa valokuvauskirjassa jonkinsortin ohje, miten valkotasapaino kalibroidaan valkoisen A4:n avulla ja sen jälkeen voi ottaa sivuista vasta kuvia.
Tuo sun Ixus:han on nyt digitaaliajan filmikamera! Vasta "kehittäessä" näkee lopputuloksen

Vai onko siinä edes etsintä lainkaan?
Ei nuo kanarianlintu katot ihan suit sait ilmesty...
Huh, onneksi ei ole tuollaista vaivaa kontolla!!! Kuulostaa vähän eriltä kuin teini joka haluaa jäädä koulusta kotiin sanoen että pää on ihan sika kipeä...
Ensin pitäisi kai keksiä mitä niiden opuksien nimet on, muutamaa viitsi alkaa listaamaan, voiko sellaista edes listaksi sanoa?
Ei Ixuksessa mitään etsintä ole, se täytyy tuntea kamera ikäänkun osana kättä tähdätessä :D
No, eihän tuo näkö katoa edes joka päivä, voi mennä parikin päivää välissä, tosin joku päivä voi mennä monta kertaakin, sillähän ne tykkäsi että mun ajokortti on parempi heillä kuin mulla, mukamas jotenkin vaarallista ajella jos nyt vähän näkö häviää, kyllä siitä laidoilta näkee jotenkin, no tietty sitä ei heti edes tajua että näkö hävisi, jotenin vain hankala nähdä, että kai sekin vaikuttaa...
Mun onneksi päänsärky harvoin on sellainen jatkuva, se vaan on jos liikkuu, mutta silloin se on aika kova ja paha, joskus kun herää niin se särky on sitten valmiiksi päällä, mutta toi särky on käytännössä jatkuvaa, koska se on pari-kolme päivää kunnes se helpottaa ja kyllä nyt kolmantena päivänä yleensä viimeistään tulee uutta.
Fillarilla ajaessa toi ajoviima toimii kivasti särkyä poistavana tekijänä, se on vähän kuin kylmä kääre, joka kanssa helpottaa, jos ei pillereitä tahdo popsia, ne kun ei koskaan ole hyväksi.
Niin, tältä puolelta ruutua kyllä se aika suit sait tuollainen katto taisi syntyä, tosin en muista niin tarkasti enää, vähän sama kyllä juniorin kanssa, vastahan sinä sen sähkömopon kunnostit?
On tämä mun muisti kyllä muutenkin loistava, tänään yritin ottaa vettä ilman kannua, ihmettelin että tämä nyt ei oikein toimi, sitten tuli mieleen että kannu jäi matkasta, suljin hanan ja kävin hakemassa sitten kannun. Noita tulee vähintään 10 kertaa päivässä, ei vaan aina muista jälkeenpäin niitä kovin pitkästi. Sitten sitä tulee paljon, että ihmettelee pihalla, että miksi sitä on pihalla, sitten menee sisälle ja jonkin ajan jälkeen tulee mieleen, että ai niin sitähän piti hakea, voi olla vaikka vesikannu kädessä ja sitä ihmettelee pihalla että miksi sitä on täällä pihalla.
No pihallahan sitä on myös kuvainnoillisessa mielessä silloin.
Muttei mulla ole muka mitään vikaa muistissa.
Ettei pvalilan tarvitse dementoitumisesta vielä huolissaan olla, kun mullekkin sanotaan aina, että tämä on ihan normaalia...