Hei, herätys!!!M4ketech kirjoitti:Toisaalta täällä foorumilla valituksen taso on kova ja pitää ilmeisesti itse puurtavia joilla on budjetti mahdollisimman pieni niin koittaa lytätä alaspäin? Itselleni tulee käytöksestä mieleen kateus, onhan se kiva käyttää 100 000 euroa taloon kun marssii hakemassa vessaan pyty, suihkut hanat ym. suoraan K-raudasta, laatat tottakai jotku uudet hienot ja tyyriin. Itse ei tehdä mitään ja kaikki otetaan valmiina...
Ja edelleenkin tervetuloa katsomaan vantaan leppäkorpeen taloa..Voit vaikka kaivaa itsesi purun sekaan ja etsiä kosteita puruja tai ihan mitä vaan...
Tyyli on sama kuin aloitin yrittäjäksi ryhtymisen "Ei nuori voi toimia yrittäjänä, ei ole kokemusta tai alkupääomaa." ja kuitenkin toimin yrittäjänä ihan valoisalla näkymällä.
Laskin piruttain, säästöä syntyy yli 500e sillä että selvitän itse lämmitys ja käyttövesiputkia, poistan villat, poikkasen sekä merkkaan turhat. Kiinnitän tottakai putket jotka jää, putkari sitten liittää kun olen kerkenyt vetämään suoraa linjaa.
Suurin osa sinulle ja tähän ketjuun kirjoittaneista on remontoinut ns. nollabudjetilla taloaan & pihaansa ja onnistunut silti kuluttamaan euroja aika läjän.
En ole kateellinen enkä usko, että kenenkään meidän tarkoitus on lytätä sinua, mutta urakassanne on sellainen pikku juttu eli te itse ette säästä mitään, vaan vuokranantajanne! Sitä tässä yritetään takoa kalloonne
Olet useamman kerran maininnut, että kuinka säästätte siinä ja tässä, mutta ymmärrä nyt, että säästäjiä ette ole sinä ja puolisosi. Kaiken kukkuraksi tuttusi ja sukulaisesikin osallistuvat talkoisiin, jotka kerryttävät vieraan ihmisen omaisuutta.
Ehkä olen liian vanhanaikainen, kun ajattelen näin ja tiedän kyllä pääkaupunkiseudun asumisahdingon (muutin kolme vuotta sitten Vantaalta saaristoon).
Jos taas olisit kertonut, että ostitte paikan omaksi huutokaupasta kymppitonnilla, niin kateellisten joukko voisi olla todella suuri