Ajoittain on epäselvää tuon yv:n toiminta. Lähetettäessä yv siirtyy lähettäjän lähtevät-kansioon ja siirtyy sieltä vastaanottajalle, kun hän seuraavan kerran foorumille kirjautuu ja saa ilmoituksen saapuneesta viestistä ja lukee sen. Eli viesti poistuu lähtevistä vasta sitten kun sen vastaanottaja avaa. Viesti on muokattavissa tai poistettavissa niin kauan kun se lähtevissä viesteissä on.
Huomioitavaa on myös se, että mikäli yv:n vastaanottajalla on tietokone ja siinä selain avoinna, voi olla että henkilö istuu koneelle vasta seuraavana päivänä ja lukee viestin silloin.
Yksityisviestien määrä on rajoitettu sataan (100) kappaleeseen / kansio. Eli vastaanotetuissa voi olla 100 kpl, tallennetuissa voi olla 100 kpl jne. Kansioiden täyttymisen vuoksi viestejä siis kannattaa poistaa, että lähettäminen ja vastaanottaminen olisi mahdollista
-Ari
Yksityisviestien (YV) lähettäminen
Yksityisviestien (YV) lähettäminen
--------------------------------------------------------------------------------------------
Re: Yksityisviestien (YV) lähettäminen
Määrä on noussut 200 viestiin.
Ja mulla alkaa olla kaikki kansiot täynnä kuin turusen pyssy, juttua kun riittänyt myös yv-puolella.
Ja mulla alkaa olla kaikki kansiot täynnä kuin turusen pyssy, juttua kun riittänyt myös yv-puolella.
Re: Yksityisviestien (YV) lähettäminen
Kyllä - max määrä on nyt 200 kplpvalila kirjoitti:Määrä on noussut 200 viestiin.
--------------------------------------------------------------------------------------------