Iskun ruokailuryhmä

RMT:n sisustusnurkka naisille, miksei ukoillekin.
Vastaa Viestiin
Luigi
Jäsen
Jäsen
Viestit: 370
Liittynyt: Ke Maalis 03, 2010 11:59
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Iskun ruokailuryhmä

Viesti Kirjoittaja Luigi »

Pitäisi löytää hyvä koti 4-6 pinnatuolille ja jatkettavalle pöydälle, Iskun valmistamia ja ilmeisesti 50-60-luvulta:
https://www.dropbox.com/sc/zo0c0peed78b ... dnk30GbsOa
Tuolit on 80-luvulla maalattu vaaleilta osiltaan uusiksi jollain alkydimaalilla (muistan, kun ukki maalasi), yhtä on korjattu sitä ennen, mutta lakatut osat on alkuperäisellä pinnalla. Pöytä on hyvinkin siisti. Tarkkaa ikää ei osata sanoa, kun isovanhemmista on jo aika jättänyt, mutta ne nämä ovat aikanaan ostaneet - vahva veikkaus menee 50-luvun puoliväliin tai 60-luvun alkuun. Kun ovat noinkin hyvinä säilyneet, niin mielellään menisivät jollekin tällaisia arvostavalle. Mikähän olisi sopiva hinta moiselle kokonaisuudelle? Ei ole tullut harrastettua huonekalujen myyntiä ja ostoa käytettynä, niin joutuu hieman näkemystä kyselemään. Tuoleja on ainakin neljä, mutta pitäisi olla kuusi. Varkaudesta löytyy, jos haluaa heti tarjota. :-)
Miehet sytyttää alta
Vastaa Viestiin