Pari kesää sitten tehtiin kuisti ruskeasta kyllästetystä laudasta ja nyt se on kauttaaltaan mustissa homepilkuissa.. Kuisti siis tehty syksyllä ja nyt toinen kesä tulossa vasta.
Ensinnäkin mä en ymmärrä miks kyllästetty tolleen homehtuu kun ei oo laiturikaan homeessa, vaik on talven ollut vedessä.
Pysyykö kyllästetyssä kunnolla maali? Tarkoitus olisi öljytä porrasosuudet ja maalata valkoiseksi kaiteet.. Eli homeenpoisto käsittely ja maalaus?
Kyllästetystä tehty kuisti, homepilkut, maalaus?
Re: Kyllästetystä tehty kuisti, homepilkut, maalaus?
Eikös se ole ihan normaalia että noihin tulee pilkkuja.
Vuoden-kahden jälkeen voi maalata joidenkin mukaan, toiset sanoo että heti kun on kuivaa.
Vuoden-kahden jälkeen voi maalata joidenkin mukaan, toiset sanoo että heti kun on kuivaa.
______________________________________________________________________
Kulmalan isäntä. Amatööri ja itse oppinut kaikessa mitä rakentamiseen ja korjaamiseen tulee.
Kulmalan isäntä. Amatööri ja itse oppinut kaikessa mitä rakentamiseen ja korjaamiseen tulee.

