Bilteman punamultamaali

Maalaus ja varsinkin maalit jakavat mielipiteitä ja ansaitsevat oman osion
Vastaa Viestiin
Hemuli28
Jäsen
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: To Loka 27, 2005 15:05
Paikkakunta: Riihimäki

Bilteman punamultamaali

Viesti Kirjoittaja Hemuli28 »

Hei,

Onko kenelläkään kokemusta ja tietoa Bilteman myymästä punamultamaalista. Onko se aitoa, hengittävää kamaa?
Tuotetiedossa mainitaan: Sisältö: 10 % pigmenttejä, 8 % pellavaöljyä sekä jauhoa, rautavithrilliä ja vettä. Sisältää homehtumisenestoainetta. Ei sisällä lyijyä.
Tuosta päätellen ei olisi mitään ylimääräistä, mutta....
Täyttä tohinaa rintamamiestalossa ja puutarhassa http://puutarha49.fi/
Avatar
Lerssinen
Jäsen
Jäsen
Viestit: 389
Liittynyt: To Touko 31, 2012 22:21
Paikkakunta: Oulainen

Re: Bilteman punamultamaali

Viesti Kirjoittaja Lerssinen »

Asiallisen oloista värkkiä oli, käyttäytyy ainakin just kuin "oikea" punamulta..
Vastaa Viestiin