Kattolistat vinokatossa?
Re: Kattolistat vinokatossa?
Miten te saatte noin suuria kuvia liitettyä? Minä yritin laittaa pientä kuvaa, mutta tuli ilmoitus että kuvakoko on liian suuri. Pienensin kuvan pikkuriikkiseen kokoon 46,1 kt. Liitin sen viestiin mutta tuli ilmoitus että maksimikuvakokoraja on tullut täyteen. Eikös tähän 50 kt kuva pitäisi mahtua? Onko se ensimmäinen liian iso kuva nyt esteenä? Miten sen saa pois? Saatananperkeleenhelvetti että näillä tietokonetappeluksilla saa kyllä leppoisasti alkaneeseen sunnuntaiaamuun sellaisen murhanhimoisen tunnelman!!!
-
Khyron
- Jäsen

- Viesti:
Mun kuvat ei ainakaan tule tänne vaan ne on toisaalla netissä.Tyyppi kirjoitti:Miten te saatte noin suuria kuvia liitettyä? Minä yritin laittaa pientä kuvaa, mutta tuli ilmoitus että kuvakoko on liian suuri. Pienensin kuvan pikkuriikkiseen kokoon 46,1 kt. Liitin sen viestiin mutta tuli ilmoitus että maksimikuvakokoraja on tullut täyteen. Eikös tähän 50 kt kuva pitäisi mahtua? Onko se ensimmäinen liian iso kuva nyt esteenä? Miten sen saa pois? Saatananperkeleenhelvetti että näillä tietokonetappeluksilla saa kyllä leppoisasti alkaneeseen sunnuntaiaamuun sellaisen murhanhimoisen tunnelman!!!
Naulat tykkää kun niitä lyödään.
Anteeksi otsikon aiheen ohi menevä spämmäys, mutta mitä teen väärin, kun pienen (41,6 kt) kuvan liittämisyritys aiheuttaa seuraavan ilmoituksen: "Pahoittelut, mutta liitetiedostojen maksimiraja on tullut vstaan."? Eikös tähän pitäisi alle 50 kt kuva mahtua?
Kokeile ladata se kuva vaikka osoitteeseen imgur.com tarjoaa sieltä suoraan foorumille sopivan linkinkin.
No tässäpä Imgur-osoite samaiseen pikkukuvaan:
http://imgur.com/AQMcTPL
Kiitos vinkistä!
Muoks: tai linkkihän tuosta näköjään tuli, hyvä.
http://imgur.com/AQMcTPL
Kiitos vinkistä!
Muoks: tai linkkihän tuosta näköjään tuli, hyvä.
Listoja laittaessa sipasen sahattuun pintaan liimaa jos on suorat paikat . Jos jokin kanittaa laitan
akryyliä . Yli pursuneen kun pyyhkii puhtaalla pyyhkeellä pois , niin lista kiertää kulman kuin ilman
saumaa . Usein lyhyet pätkät pysyy myös yhdellä naulalla , ja jälki on siistiä . Vaikka nykyiset
"hengettömät" naulat ja naulaimet ei paljon jälkiä jätä , tulee näkyvissä paikoissa laitettua
maalitippa kannan koloon ja pyyhkäsy talouspaperilla yli .
Vinokatot olen tehnyt suoralla listalla . Kaveri teki nurkkapalat 50x50x n.100mm nurkkiin pystyyn .
Alapäähän vähän koristenupukkaa , listat sai sahata kohtisuoraan palikkaa vasten
akryyliä . Yli pursuneen kun pyyhkii puhtaalla pyyhkeellä pois , niin lista kiertää kulman kuin ilman
saumaa . Usein lyhyet pätkät pysyy myös yhdellä naulalla , ja jälki on siistiä . Vaikka nykyiset
"hengettömät" naulat ja naulaimet ei paljon jälkiä jätä , tulee näkyvissä paikoissa laitettua
maalitippa kannan koloon ja pyyhkäsy talouspaperilla yli .
Vinokatot olen tehnyt suoralla listalla . Kaveri teki nurkkapalat 50x50x n.100mm nurkkiin pystyyn .
Alapäähän vähän koristenupukkaa , listat sai sahata kohtisuoraan palikkaa vasten