Luulen, että sun pitää panostaa vähän enemmän, kyllä jos oikein intoudut ja annat kaikkesi seuraavaan kahteen viestiin, niin joku nyt ainakin hermostuu, tosi se ei tainnut olla homman pointti ?pvalila kirjoitti:Meikä on urakoinut myös tuolla digikamerafoorumilla, kahta vaille sata viestiä siellä. Eikä kukaan ole vielä polttanut mun takiani sulakkeitakaan, ei ainakaan totaalisesti.
Ainakin firefoxiin on sellainen palikka, kuin rescue time, se kertoo kuinka paljon aikaa viettää milläkin sivulla, onhan se karua luettavaa, mutta yllätyin kuinka vähän osa vei aikaa ja kuinka vähän kokonaisuudessaan aikaa meni koneella.
Sitten olen yllättynyt kuinka tehottomasti toimin arkijutuissa, pataa lämmittää, että saa lämmintä vettä, no sitä pitää odotella, sitten vasta kun se on lämmennyt voi puunata ja kuurata ja sitten vasta mattia lämpiämään, vasta ekan puolipesällisen jälkeen voi alkaa sillä kokkaamaan, ellei tee hernekeittoa, siihen riittää se puolipesällistä moninkerroin.
Jos olisi kykyä ja virtaa, niin puunaisi ja kuuraisi heti kokkauksen jälkeen eikä laittaisikaan likoamaan, sitten voisi myös ennen sitä jo iskeä matin tulille, säästäisin varmasti enemmän kuin tunnin päivässä tuolla muutoksellakin, mutta mistä se virta, ehkä jos söisi aamusta, mutta sitten taas lämmitystä tarvitsee lähinnä illasta, kompromissejä joutuu tekemään säästöjen eteen.
Mullakin pitää kahvaa painaa ja avainta kiertää samalla, mutta etäisyydet on sellaiset, että onnistuu yhdellä kädelläkin, juuri ja juuri riitää sormissa mitta. Ensin pyöräytetään avain, avaimen yhdestä nurkasta yhdellä sormella pidetään avain paikoillaan ja toisen reunan sormilla tökitään kahvaa, polvella painetaan ovea, että liikkuu herkemmin. IT-muulina oppi muuten hyvin sen, kuinka ihmisellä on neljä raajaa, joissa jokaisessa on useita kohtia millä voi käyttää kahvoja, lisäksi takapuoli ja hartiakin on oikein käyttökelpoisia ovien aukaisemiseen. Kahvallisista ovista voi kulkea aivan hyvin myös ilman käsiä, kun käsissä on painavia näyttöjä, jalan sisäsyrjää ja yhdellä jalalla pomppimista pitää hyödyntää ulkopuolelta, sisäpuolelta polvella toimii ihan hyvin.
Tiesittekö muuten, että kosketusnäyttö ei toimi nenällä käyttäen?