rinzikka tuli hankittua....
rinzikka tuli hankittua....
moi vaan kaikille. 26.1 kauppakirjat allekirjoitettiin vm 61 talosta, tarkoitus olis muuttaa perheen kanssa toukokuun lopussa kun lapsilla koulu loppuu ja on alkuperäinen keittiön kaapisto päivitetty 2000 luvulle...muuten alkuperäinen ja pysyy,lakatut vaneriovet,sormipaneelia jne sisältä kuin uusi... eli pilaamaton rintamamiestalo otettu ilolla perheen kodiksi ja paljon on sivustosta ollut apua jo nyt..
Onneksi olkoon meilläkin on justiin sellainen Originaali rintamamiestalo. Senhän saa sitten itse muokata mieleisekseen. Niin mekin olemme tekemässä. Onnea ja menestystä. Meillä tulee täysi remontti kuitenkin, mitenkäs teillä käytittekö mitään kuntokartoitus firmaa?
Loppuelämäni ensimmäinen päivä....
-
Kalliomäki
- Jäsen

- Viesti:
Hieman pilattu
Hieman pilattu se on mullakin. Eilen kurkistin portaissa olevan muovimaton alle, ja kas, sieltä löytyisi ehkä ja siistit puuportaat. Mietin, että jos niistä saisi hiomalla siistit ja sitten hyvin lakkaisi. Olisihan paljon parempi kuin muovimattoviritykset.
-
Markku&Rintsikka
- Jäsen

Onnittelut vaan talon ostosta.
Juu ei ole pilattu turhaan meidän mökki, kun tulee vieläkin keittiöön vain kylmä vesi
Kohta kaksi vuotta asuttu. Kanattaako rintsikkaa edes ostaa, jos vanhaa jää vain sokkeli ja runko ja nekin osin muutettuna.
Markku
Juu ei ole pilattu turhaan meidän mökki, kun tulee vieläkin keittiöön vain kylmä vesi
Markku
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
En minä mikään utelias ole .... een
En minä mikään utelias ole .... een