mahtaako kellään pyöriä nurkissa ylimääräistä/rikkinäistä 5hv vaaka-akseli moottoria esim.puutarha jyrsimestä
omasta puuttuu käynnistin koppa ja voisin ostaa pois jos joltain löytyy
briggs-stratton 5hv
Re: briggs-stratton 5hv
taitaa olla ikiliikkujia,kun ei löydy osia :)
- vesahy
- Jäsen

- Viestit: 3354
- Liittynyt: Ma Maalis 17, 2008 19:18
- Paikkakunta: Stadi + läntinen Uusimaa
Re: briggs-stratton 5hv
Ne tosiaan ovat lähes ikiliikkujia, kestävät aika ruokotonta huoltoa tai peräti huollon puutetta. Vaihdoin juuri vanhaan leikkuriin öljyt, edellisen kerran taisi olla kymmenen vuotta sitten. Aika paksua mustaa mutaa sieltä valui ulos. Ja kun öljyt oli vaihdettu, nykäisy narusta, iloisesti hyrähti käyntiin.
Ja älkää kyselkö miksi nyt vasta eikä jo viisi vuotta sitten. Aina vaan olen suunnitellut, aikonut ja aina se vaan on jäänyt. Mitäs suotta kun muutenkin käy.
Ja älkää kyselkö miksi nyt vasta eikä jo viisi vuotta sitten. Aina vaan olen suunnitellut, aikonut ja aina se vaan on jäänyt. Mitäs suotta kun muutenkin käy.
Minkä vuoksi on aina aikaa tehdä se uudelleen, muttei koskaan aikaa tehdä se heti kunnolla?
-
tessu
Re: briggs-stratton 5hv
Ei muutes kestä nyky Briggsit enää 30v on meinaa jo nokka-akselikin MUOVIA joo kyllä kyllä jotain liukasta teflonseosta tai nailonia se on,kyllä mäkin sitä ihmettelin kun semmosen risan koneen käsiin sain!!
Re: briggs-stratton 5hv
Joo, eipä ne enää mitään kestä, faijakin ajoi ilman öljyjä ja heti hajos
Koneistin kiertokangen alasilmukan ja taas matka jatkui.

