Lisää yksityiskansioita?

Tänne voit jättää erittäin tervetulleita ideoita foorumin ja koko sivuston kehittämiseksi. Heitä ajatuksella.
Vastaa Viestiin
Avatar
pvalila
Jäsen
Jäsen
Viestit: 18270
Liittynyt: Ke Joulu 06, 2006 16:54
Paikkakunta: Vantaa

Lisää yksityiskansioita?

Viesti Kirjoittaja pvalila »

Ari, alkaa ahistaa.

Enempää kansioita yksityisviestejä varten ei ohjelma enää salli luoda ja vanhat kansiot alkavat olla piripintaan täynnä. Lisää armonaikaa sain, kun viestien määrä per kansio kasvoi kahteensataan, mutta taas on alkanut ahistaa.

Juu, voisihan niitä vanhoja viestejä delata mutta meikä ei osaa...Tai ei uskalla. Mulla on surkea tuuri, aina kun delaan dataa niin viikon sisällä kadun. Ja mitä turhempaa delaan, sitä varmemmin joudun katumaan...
Avatar
vesahy
Jäsen
Jäsen
Viestit: 3354
Liittynyt: Ma Maalis 17, 2008 19:18
Paikkakunta: Stadi + läntinen Uusimaa

Re: Lisää yksityiskansioita?

Viesti Kirjoittaja vesahy »

Viestit voi näköjään "viedä" csv- tai xml-muodossa mutta ei ne ole järkeviä muotoja foorumin ulkopuoliseen talletukseen. Kunpa siinä alareunan pudotusvalikossa olisi vielä vaihtoehdot esimerkiksi .rtf- tai edes .txt-muotoon.
Minkä vuoksi on aina aikaa tehdä se uudelleen, muttei koskaan aikaa tehdä se heti kunnolla?
sarte
Jäsen
Jäsen
Viestit: 162
Liittynyt: Su Tammi 06, 2013 18:31
Paikkakunta: Orivesi

Re: Lisää yksityiskansioita?

Viesti Kirjoittaja sarte »

CSV aukeaa suoraan Excelissä tai vastaavassa ohjelmassa. Tuosta se sitten on helpohkoa muuntaa haluamaansa formaattiin.
Avatar
vesahy
Jäsen
Jäsen
Viestit: 3354
Liittynyt: Ma Maalis 17, 2008 19:18
Paikkakunta: Stadi + läntinen Uusimaa

Re: Lisää yksityiskansioita?

Viesti Kirjoittaja vesahy »

sarte kirjoitti:CSV aukeaa suoraan Excelissä tai vastaavassa ohjelmassa. Tuosta se sitten on helpohkoa muuntaa haluamaansa formaattiin.
Eikös se jaa tekstin soluihin pilkun kohdata ja pilkut katoavat? Täytyypä yrittää niin, että laittaa katkomerkiksi jotain muuta.
Minkä vuoksi on aina aikaa tehdä se uudelleen, muttei koskaan aikaa tehdä se heti kunnolla?
markokoo
Jäsen
Jäsen
Viestit: 1029
Liittynyt: Ma Maalis 12, 2007 22:23
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Lisää yksityiskansioita?

Viesti Kirjoittaja markokoo »

vesahy kirjoitti:Eikös se jaa tekstin soluihin pilkun kohdata ja pilkut katoavat? Täytyypä yrittää niin, että laittaa katkomerkiksi jotain muuta.
Csv-vienti tuotti aika kuraa. Taasen Xml:nä talletus ja avaus Wordiin tuotti varsin kelvollista jälkeä (testasin Word 2010:llä).
Avatar
Ari
Admin
Viestit: 1093
Liittynyt: To Loka 14, 2004 12:59
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Lisää yksityiskansioita?

Viesti Kirjoittaja Ari »

Kas - en ole huomannut koko ketjua... Tila on muutenkin vähissä, eli toisteiseksi pysytään näissä laatikoissa.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Vastaa Viestiin