Löpön hinta
Hinta vaan tippuu, Nesteen sivuilta olen seurannut seuraavasti (1500litraa):
15.1. 0,5412
16.1. 0,5394
17.1. 0,5369
Tuossa ei ole mitään rekisteröintialennusta edes ja Nesteellä yleensä on sentin verran kalliimpaa kuin vakitoimittajallani eli aika halvalla alkaa mennä. Mun lompakko hymyilee
Pakko tosin nyt tilata kun säiliön mittari lähenee nollapistettä...
15.1. 0,5412
16.1. 0,5394
17.1. 0,5369
Tuossa ei ole mitään rekisteröintialennusta edes ja Nesteellä yleensä on sentin verran kalliimpaa kuin vakitoimittajallani eli aika halvalla alkaa mennä. Mun lompakko hymyilee
Nostetaas aihetta kun oli pakko pöhäyttää lämmitys pienesti päälle ja säiliön mittari lähenee nollaa. Onko tiedossa ns. päivän hintaa Etelä-Suomessa? Nesteen sivuilla 0,6437 ilman mitään rekisteröitymisiä/aleja.
edit: jahas, hinnat selkenee:
neste 0,6437/0,6425 (jäsenale)
keroil (=st1) 0,63
teboil 0,6163
edit: jahas, hinnat selkenee:
neste 0,6437/0,6425 (jäsenale)
keroil (=st1) 0,63
teboil 0,6163
Köyhän on oltava luova.
Laitanpa tähän aiheeseen liittyen yhden linkin josta olen seuraillut tuota hinnan kehitystä: http://www.tecson.de/pheizoel.htm
Aika pahaltahan tuo näyttää tulevaa ajatellen. Onneksi elokuun alussa kerkes tilailee säiliöt täyteen (~2v tarve) jolloin hinta oli teboililta tilattuna 59snt/l. Olis vaan pitäny tajuta alkuvuodesta jo tilailla.
Nyt päivän hinta näyttäis teboililla olevan 68,56snt/l.
Suomessakin aika tarkkaan hinta tuon kuvaajan mukaan on liikkunut.. kuvaajan lukema +muutama snt. = ostohinta jälleenmyyjältä.
Hieman kyllä hirvittää mikä on hinta kun seuraavan kerran ostoksille taas lähdettävä.
Silläpä tässä yhden takan muuraus onkin alakerrassa käynnistymässä. Mikä se semmoinen takkahuone onkaan missä ei ole takkaa
Vuosi sitten vuolukivitakka keskikerrokseen jo pystytettiinkin.
Joskus halvan öljyn aikoina talosta noi takat on purettu pois, joskis alakerran avotakasta ei lämmittimenä juuri hyötyä olis ollukkaan.
Oho, menee nyt kovin ohi aiheen. Ensimmäinen viestini foorumille ja höpöttelen mitäsattuu, joten lopettelen tältä erää.
Aika pahaltahan tuo näyttää tulevaa ajatellen. Onneksi elokuun alussa kerkes tilailee säiliöt täyteen (~2v tarve) jolloin hinta oli teboililta tilattuna 59snt/l. Olis vaan pitäny tajuta alkuvuodesta jo tilailla.
Nyt päivän hinta näyttäis teboililla olevan 68,56snt/l.
Suomessakin aika tarkkaan hinta tuon kuvaajan mukaan on liikkunut.. kuvaajan lukema +muutama snt. = ostohinta jälleenmyyjältä.
Hieman kyllä hirvittää mikä on hinta kun seuraavan kerran ostoksille taas lähdettävä.
Silläpä tässä yhden takan muuraus onkin alakerrassa käynnistymässä. Mikä se semmoinen takkahuone onkaan missä ei ole takkaa
Vuosi sitten vuolukivitakka keskikerrokseen jo pystytettiinkin.
Joskus halvan öljyn aikoina talosta noi takat on purettu pois, joskis alakerran avotakasta ei lämmittimenä juuri hyötyä olis ollukkaan.
Oho, menee nyt kovin ohi aiheen. Ensimmäinen viestini foorumille ja höpöttelen mitäsattuu, joten lopettelen tältä erää.