Olen monesti miettinyt, että olisi aivan mahtava ostaa muutaman tonnin kokoinen kaivuri kimppaan. Mitenkä se olis mahdollista, ja olsiko siihen kiinnostusta. Olen nyt muutamana vuonna huomannut, että sitä tarvii ihan koko ajan kun remppaa, tasoittaa yms. Onko kellään kokemusta tälläisesta?
Sitten olen ajatellut käytännön asioitakin. Eli oman osuutensa myyminen olisi mahdollista, jos ostaja olisi kaikkien muiden osakkaiden "hyväksymä", järkevä, yhteistyöhaluinen yms. maalaisjärjellä ajateltavaa. Kaikki koneen kulut huollot/ rikkoontumiset yms. maksettais porukalla, aivan sama kenellä menee rikki ja paljonko ajanut. Sitten jos sama osakas rikkoo jostain syystä jatkuvasti, osakkaiden enemmistö voisi vaatia jatkuvan rikkojan maksamaan vähintään puolet. No, nämä ovat mun pähkäilyjä. Sitten se kuljetus taas olisi mietittävä, joku jolla kortti voisi ajella tarpeen mukaan jollakin järkevällä summalla. Ei talkoilla, ellei kuski itse halua
No tämmöisiä hellepäivän ajatuksia, torpatkaa tai kannustakaa, haukkukaa idea tai muokatkaa.. mua kiinnostaa tietää tämä villi kortti