Poikkesin hakemaan rumpuputkea (200mm, sn8,40€/6m salko) ja yllätyin positiivisesti hinnoista ja valikoimista,
Putket myydään määrämittaisena, joten ylimääräistä ei tarvinnut ottaa eikä tietenkään maksaa.
Nettisivut ovat huonot eikä kerro todellisuutta valikoimista saati hinnoista, näkyi löytyvän lähes mitä tahansa mikä on muovista tehty, Huutonetistä tämän alunperin löysin.
http://jaakonputkitukku.sivustot.fi/
