Se on mun päämäärä että joskus saisin kuvan, jonka kehtaisin sinne laittaa ja extraa olisi jos sen joku mielenhäiriöinen ostaisikin
Pääsin tänään vihdoin vähän aikaisemmin tätä "kellaristudiota" testailemaan. Volyymin puolenvälin tuntumassa noista pikku linnunpöntöistä tuli semmoinen vaste yläkerrasta puhelun muodossa että lattia resonoi tuvassa... Tuossa välissä kumminkin tuo betoni korppu ja 125-200mm puhallettua ekovillaa melko tiukkaan tampattuna, ilmasulku ja 28mm lauta, niin olen yhä hämmästynyt noista Pvalilan vinkkaamista pikkukajareista. Kysymys melkeinpä kuuluu että mihin isompia tarvitsee, tai suppareita? Äänenpainekin tuntuisi kivasti vähintään riittävän että tehonkesto. Kovemmilla voimakkuuksilla tulee musiikista minun mielestä eroon erilainen maailma, vaikka onhan se kiva hiljaisellakin kuunnella. Voihan olla että mun kuuloalue on kapea mutta harvinaisen selkeästi nuo soivat suurempaa tehoakin syöttäessä.
Nyt olen kehunut niitä tarpeeksi! Harvoin vain olen näin hämmästynyt vaikka tiedän että oikeat hifistithän nauravat mulle kun ylistän noita lähes. Mun korva ei olekaan heidän korva, mulla on aika paljon vaikkua ja muuta välissä ennen tärykalvoa