Akin verstasprojekti
-
untamo
- Jäsen

- Viesti:
Akin verstasprojekti
Olen remontoimassa v.1945 rakennettuun rintamamiestalon ulkorakennukseen verstasta. Rakennus on toiminut varastona, navettana, asuntona ja nyt siitä tulee kirvesmies/puusepän verstastila.
Re: Akin verstasprojekti
Kuulostaa mukavalta. Itseltäkin puuttuu tila, jossa voisi nikkaroida. Tarttis tehdä tytöille barbitalo 
Se mikä ei tapa,vituttaa.
-
untamo
- Jäsen

- Viesti:
Viimeksi muokannut untamo, Pe Maalis 01, 2013 20:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jonkinlainen monikäyttöverstas olis itelläkin suunnitteilla. Luultavimmin autotalli kellarissa uhrautuu siihen. Hyvä vanha rautapöytä siellä on jo, sekä pakastin ja radio. Tyttökalenterikin. Ruuvi/höyläpenkkiä olen hakenut. Vielä ei ole tärpännyt. Ovat joko liian kauakana tai liian kalliita. Tässä on kouluja lakkautettua siihen tahtiin, että oletan kohta tulevan jonkulaista huutokauppaa. Jospa sieltä sitten... Monikkäyttöverstas sillä, että siellä pitäis pienet puuaskareet tehdä, sekä huoltaa pyörät (moottoreilla ja ilman). Ja ehkäpä jopa joskus auton sinne vois rullata. Tilaa on onneksi n. 40 neliötä, mutta sen saa näppärästi romuilla täyttymään.
Aika..hmmm.. "mielenkiintoinen" alttari sulla tuossa lieden päällä.
Aika..hmmm.. "mielenkiintoinen" alttari sulla tuossa lieden päällä.
-
untamo
- Jäsen

- Viesti:
Aika..hmmm.. "mielenkiintoinen" alttari sulla tuossa lieden päällä.[/quote]
Ensimmäisiä idoleita 40v. takaa, Che Guevara, Angela Davis, Jimi Hendrix ja Janis Joplin.
Chen kuva tullut jostain kirpparilta, niinkuin iso osa muistakin tavaroista. Olen ihan pikkupojasta asti kerännyt vanhaa tavaraa, avaimia, silitysrautoja, putkiradioita. Mulla on vieläkin koko ajan mukana kulkenut ensimmäinen "antiikkiostos", puinen suutarin työkaluarkku jonka ostin kesämökkinaapurista suutarin leskeltä n.40v.sitten.
Ensimmäisiä idoleita 40v. takaa, Che Guevara, Angela Davis, Jimi Hendrix ja Janis Joplin.
Chen kuva tullut jostain kirpparilta, niinkuin iso osa muistakin tavaroista. Olen ihan pikkupojasta asti kerännyt vanhaa tavaraa, avaimia, silitysrautoja, putkiradioita. Mulla on vieläkin koko ajan mukana kulkenut ensimmäinen "antiikkiostos", puinen suutarin työkaluarkku jonka ostin kesämökkinaapurista suutarin leskeltä n.40v.sitten.
-
untamo
- Jäsen

- Viesti:
Verstasprojekti senkun jatkuu... muutama kuvakin lisätty.
http://demolitionman50.blogspot.fi/
http://demolitionman50.blogspot.fi/