-stadista maalle-

Ilmoita omasi tai naapurin rintamamiestalo-projekti. Laita myös linkki kuviin tai kotisivulle mikäli sellaiset on.
Vastaa Viestiin
Avatar
shaakana
Jäsen
Jäsen
Viestit: 232
Liittynyt: Ke Joulu 16, 2009 10:43
Paikkakunta: Espoo
Kotisivu: http://karhusuo.blogspot.com/

Re: -stadista maalle-

Viesti Kirjoittaja shaakana »

Mistähän niitä verhokiskoja saisi ostettua?

-sanna-




shaakana kirjoitti:Kiitos kommenteista.

Tuon kappaverhon sijaan tuonne voisi mahtua myös pimennysverhot - helpottaa nukkumista ja myös tulevaisuudessa mahdollistaa videotykin käyttöä... Pitääpä käydä verhotankokaupassa - alkoi tuo prässätty verhokiskojuttu kiinnostaa. :-D

-sanna-
nummentie 434
Jäsen
Jäsen
Viestit: 564
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 9:34
Paikkakunta: Nummi-Pusula

Re: -stadista maalle-

Viesti Kirjoittaja nummentie 434 »

[quote="shaakana"]Mistähän niitä verhokiskoja saisi ostettua?

-sanna-
[quote="shaakana"]

http://www.Pisla.fi
Valmistajan sivut, ja ihan kotimaista työtä viel :)
Itse olen noita joskus katsellut jossain K-raudassa tai kodin Anttilassa...

Ai niin, piti sanomani, että seo n C-verhotanko tuo "perinteinen rintsikan" tanko
Opi toisten virheistä, et voi millään elää tarpeeksi kauan tehdäksesi ne kaikki itse.
Avatar
shaakana
Jäsen
Jäsen
Viestit: 232
Liittynyt: Ke Joulu 16, 2009 10:43
Paikkakunta: Espoo
Kotisivu: http://karhusuo.blogspot.com/

Re: -stadista maalle-

Viesti Kirjoittaja shaakana »

Olin tylsä ja hätäpäissäni kävin "naapurikaupassa" ostamassa perusvalkoiset verhotangot. Insinööri on nyt 3 viikkoa työreissussa ja piti saada ennen reissua tämä talvivalo"ongelma" ratkaistua. Olen kuitenkin tyytyväinen lopputulokseen. :-D Kiitos kaikille vinkeistä - meillä on vielä muutama ikkuna ilman verhoja...

Viritin eilen myös verhotangon (ihan ite) kylmän kuistin oven eteen. Verho, joka oli vanhassa asunnossa makuuhuoneen ikkunassa, on reilut puoli metriä liian pitkä! Näin ne mittasuhteet muuttuu...

-sanna-
Avatar
shaakana
Jäsen
Jäsen
Viestit: 232
Liittynyt: Ke Joulu 16, 2009 10:43
Paikkakunta: Espoo
Kotisivu: http://karhusuo.blogspot.com/

Re: -stadista maalle-

Viesti Kirjoittaja shaakana »

Avatar
shaakana
Jäsen
Jäsen
Viestit: 232
Liittynyt: Ke Joulu 16, 2009 10:43
Paikkakunta: Espoo
Kotisivu: http://karhusuo.blogspot.com/

Re: -stadista maalle-

Viesti Kirjoittaja shaakana »

Edistystä projektissa. :-D
http://karhusuo.blogspot.fi/
Avatar
shaakana
Jäsen
Jäsen
Viestit: 232
Liittynyt: Ke Joulu 16, 2009 10:43
Paikkakunta: Espoo
Kotisivu: http://karhusuo.blogspot.com/

Re: -stadista maalle-

Viesti Kirjoittaja shaakana »

Avatar
tuuma
Jäsen
Jäsen
Viestit: 17209
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 22:17
Paikkakunta: TUUSULA

Re: -stadista maalle-

Viesti Kirjoittaja tuuma »

shaakana kirjoitti:Hämäriä juttuja.

http://karhusuo.blogspot.fi/2013/01/rin ... lisia.html
Kyllä se oli enemmänkin tuo taikasana, loppusuoralla :mrgreen:
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
A13
Jäsen
Jäsen
Viestit: 536
Liittynyt: Su Loka 21, 2007 12:53
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: -stadista maalle-

Viesti Kirjoittaja A13 »

Tai sitten hän on lukenut joko blogianne tai rintamamiestalofoorumia :-)
Avatar
shaakana
Jäsen
Jäsen
Viestit: 232
Liittynyt: Ke Joulu 16, 2009 10:43
Paikkakunta: Espoo
Kotisivu: http://karhusuo.blogspot.com/

Re: -stadista maalle-

Viesti Kirjoittaja shaakana »

Avatar
shaakana
Jäsen
Jäsen
Viestit: 232
Liittynyt: Ke Joulu 16, 2009 10:43
Paikkakunta: Espoo
Kotisivu: http://karhusuo.blogspot.com/

Re: -stadista maalle-

Viesti Kirjoittaja shaakana »

Avatar
shaakana
Jäsen
Jäsen
Viestit: 232
Liittynyt: Ke Joulu 16, 2009 10:43
Paikkakunta: Espoo
Kotisivu: http://karhusuo.blogspot.com/

Re: -stadista maalle-

Viesti Kirjoittaja shaakana »

Tämäkin kyllä liittyy olennaisesti taloremonttiin - on helpompi siirtää kori yms pois piikkauksen tieltä kun runko kulkee pyörillä. :-D

http://karhusuo.blogspot.fi/2013/04/vai ... istaa.html
Avatar
shaakana
Jäsen
Jäsen
Viestit: 232
Liittynyt: Ke Joulu 16, 2009 10:43
Paikkakunta: Espoo
Kotisivu: http://karhusuo.blogspot.com/

Re: -stadista maalle-

Viesti Kirjoittaja shaakana »

Välillä vähän keittiöjuttujakin... :-D

http://karhusuo.blogspot.fi/2013/05/lei ... lusta.html
Avatar
shaakana
Jäsen
Jäsen
Viestit: 232
Liittynyt: Ke Joulu 16, 2009 10:43
Paikkakunta: Espoo
Kotisivu: http://karhusuo.blogspot.com/

Re: -stadista maalle-

Viesti Kirjoittaja shaakana »

Blogihiljaisuus on päättynyt. :)

http://karhusuo.blogspot.fi/
Avatar
shaakana
Jäsen
Jäsen
Viestit: 232
Liittynyt: Ke Joulu 16, 2009 10:43
Paikkakunta: Espoo
Kotisivu: http://karhusuo.blogspot.com/

Re: -stadista maalle-

Viesti Kirjoittaja shaakana »

Blogihiljaisuus on OIKEASTI (ehkä) nyt päättynyt... :-D

Paljon on saatu kuluneenakin kesänä aikaiseksi - siis Insinööri pääasiassa, minä olen jokseenkin tiukkaan kiinni näissä alle metrin mittaisissa apulaisissa. Keväällä vielä pystyi jotain apuja remonttimielessä tarjoamaan, mutta heti kun tuo nuorimmainen lähti liikkeelle loppui minun tekemiset melkeinpä kokonaan. :-) Hovikuvaajan roolikin on ollut vähän niin ja näin, kun AINA ja KOKOAJAN on jompikumpi muksuista sylissä - kamerakännykkäkuvat kelvannee...

-sanna-
Avatar
shaakana
Jäsen
Jäsen
Viestit: 232
Liittynyt: Ke Joulu 16, 2009 10:43
Paikkakunta: Espoo
Kotisivu: http://karhusuo.blogspot.com/

Re: -stadista maalle-

Viesti Kirjoittaja shaakana »

Viimeistelyn probleemia - apua! Millaista listaa tapettiseinän ja paneeliseinän rajalle?

http://karhusuo.blogspot.fi/2014/03/vii ... ikkaa.html
Vastaa Viestiin