-sanna-
shaakana kirjoitti:Kiitos kommenteista.
Tuon kappaverhon sijaan tuonne voisi mahtua myös pimennysverhot - helpottaa nukkumista ja myös tulevaisuudessa mahdollistaa videotykin käyttöä... Pitääpä käydä verhotankokaupassa - alkoi tuo prässätty verhokiskojuttu kiinnostaa.![]()
-sanna-

