Onko muiden kirjautumisessa ollut häikkää?
-
Pekka Huhta
- Moderaattori

- Viestit: 3433
- Liittynyt: Ma Loka 18, 2004 15:40
- Paikkakunta: Espoo
Onko muiden kirjautumisessa ollut häikkää?
Yritin tässä aamusella kirjautua sisään ja kone ilmoitti että olet yrittänyt kirjautua väärillä tiedoilla sisään liian monta kertaa, piti siis syöttää vielä turvakoodikin sen takia.
Onko muilla ollut vastaavaa nyt lähipäivinä (eli yrittäisikö joku spambotti kirjautua olemassaolevilla tunnuksilla sisään), vai onkohan joku yrittänyt hakkeroida itsensä mun tunnareilla sisään ihan manuaalisesti...?
Pekka
Onko muilla ollut vastaavaa nyt lähipäivinä (eli yrittäisikö joku spambotti kirjautua olemassaolevilla tunnuksilla sisään), vai onkohan joku yrittänyt hakkeroida itsensä mun tunnareilla sisään ihan manuaalisesti...?
Pekka
Askartelua ja ajanhukkaa: http://www.sihistin.fi/
Re: Onko muiden kirjautumisessa ollut häikkää?
Ei nyt tänään mutta viime aikoina on useinkin ollut tilanne ettei sivustolle pääse ja on tullut suunnilleen seuraavanlainen ilmoitus: "Too many connections; user saunar1" tai jotain sinnepäin.
Re: Onko muiden kirjautumisessa ollut häikkää?
Nykyään tulee melkein joka aamu tuo edellä mainittu errori.
Nyt otin sen tarkemmin ylös:
"SQL ERROR [mysql4] User saunar01 already has more than 'max_user-cinnections' active connections [1203]"
Tämä tulee vain aamuisin.
Nyt otin sen tarkemmin ylös:
"SQL ERROR [mysql4] User saunar01 already has more than 'max_user-cinnections' active connections [1203]"
Tämä tulee vain aamuisin.
Re: Onko muiden kirjautumisessa ollut häikkää?
Tuota "general erroria" on tullut nyt aamuisin ja iltaisin eikä pääse sivuille.
Re: Onko muiden kirjautumisessa ollut häikkää?
Jotain herjaa se on antanut nyt parina päivänä, molemmilla kerfoilla laitoin sen viestin ylläpidolle tiedoksi.
-
Pietu-Petteri
- Jäsen

- Viestit: 131
- Liittynyt: Ma Elo 20, 2012 11:58
- Paikkakunta: Kemijärvi
- Kotisivu: http://nahkuriprojekti.blogspot.fi/
- Viesti:
Re: Onko muiden kirjautumisessa ollut häikkää?
Onko teillä ollu tapana kirjautua monesta paikasta (koti, työpaikka, kirjasto tai tms) sisään ja pitää aina tuota "muista minut"-täppää päällä? Ainakin joillain muilla foorumeilla tuo on voinut aiheuttaa ongelmaa.
Tarinaa elämästä: http://nahkurinorsilla.blogspot.fi/
- vesahy
- Jäsen

- Viestit: 3354
- Liittynyt: Ma Maalis 17, 2008 19:18
- Paikkakunta: Stadi + läntinen Uusimaa
Re: Onko muiden kirjautumisessa ollut häikkää?
Minä käytän jatkuvasti kahta lankayhteyttä, mökillä ja kaupungissa, ilman ongelmia.Pietu-Petteri kirjoitti:Onko teillä ollu tapana kirjautua monesta paikasta (koti, työpaikka, kirjasto tai tms) sisään ja pitää aina tuota "muista minut"-täppää päällä? Ainakin joillain muilla foorumeilla tuo on voinut aiheuttaa ongelmaa.
Minkä vuoksi on aina aikaa tehdä se uudelleen, muttei koskaan aikaa tehdä se heti kunnolla?
Re: Onko muiden kirjautumisessa ollut häikkää?
Olen kyllä aika varma ettei yksittäiset ihmiset saa aikaan samaa virhettä useana peräkkäisenä aamuna. Siispä kyseessä voipi olla joku robotti tai vastaava joka hakee aika isohkoa osaa tietokantannasta. Ja saunar01 on mitä luultavimmin se käyttäjätunnus jolla foorumi hakee sisältöään tietokannasta (ehkä peräti palvelimelta.)
Valistunut arvaukseni on että joku kopioi tavaraa, tai sitten hakee sitä itselleen luettavaksi kun ei ole linjalla. Toinen arvaukseni on että tälleinen olisi käyttösääntöjen vastaista. Kolmas arvaukseni on etten toivottavasti sittenkään ollut oikeassa kahdessa edellisessä...
Muoks: Neljäs arvaukseni olisi että foorumi indeksoi itseään, mutta se vaatisi että ylläpito tietää jo ongelmasta. Tiedä sitten hänestä...
Valistunut arvaukseni on että joku kopioi tavaraa, tai sitten hakee sitä itselleen luettavaksi kun ei ole linjalla. Toinen arvaukseni on että tälleinen olisi käyttösääntöjen vastaista. Kolmas arvaukseni on etten toivottavasti sittenkään ollut oikeassa kahdessa edellisessä...
Muoks: Neljäs arvaukseni olisi että foorumi indeksoi itseään, mutta se vaatisi että ylläpito tietää jo ongelmasta. Tiedä sitten hänestä...
Re: Onko muiden kirjautumisessa ollut häikkää?
Asia huomioitu ja tutkinnassa...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Re: Onko muiden kirjautumisessa ollut häikkää?
Mulla näytti tänä aamuna tuota samaa"SQL ERROR [mysql4] User saunar01 already has more than 'max_user-cinnections' active connections [1203]"
"General Error
SQL ERROR [ mysql4 ]
User saunar01 already has more than 'max_user_connections' active connections [1203]
An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists."
kun yritin klikata sivun auki suosikeista, ei ole mitään automaattista sisäänkirjautumista. Nyt toimii, mutta on hidas.
Re: Onko muiden kirjautumisessa ollut häikkää?
Pahasti tökkii ja asiasta on ilmoitettu palveluntarjoajalle.
--------------------------------------------------------------------------------------------
