Rintamamiestalo + 2 ha : Urjala - huutoaika päätttymässä

Ajatuksena kertoa mm. "järkevän" hintaisista tuotteista ja vinkeistä niiden hankintaan. Keskustelua myös tarjouksista ja käytetyn tavaran myyntipisteistä ja kierrätyskeskuksista.
Vastaa Viestiin
lehmikangas
Jäsen
Jäsen

Rintamamiestalo + 2 ha : Urjala - huutoaika päätttymässä

Viesti Kirjoittaja lehmikangas »

Ulosmitattu 1,9372 ha kiinteistö Urjalan kylässä, Urjala

http://www.huutokaupat.com/fi/v/28829
Kuva

Tämä saattais jotakin kiinnostaa.

(Nyt vasta huomasin että huutoaika päättyy tänään ja korkein tarjous nyt 15600.0 e)
tee-se-itse
Jäsen
Jäsen

Re: Rintamamiestalo + 2 ha : Urjala - huutoaika päätttymässä

Viesti Kirjoittaja tee-se-itse »

Oishan kyllä hienoo asua Kiimankulmantiellä :lol:
"Ellei vikaa ole, älä rupea korjaamaan. Jos vika on todella paha - älä silloinkaan rupea korjaamaan."
RisaPeikko
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja RisaPeikko »

Sinne meni se... 30 000e tms.

Tässä toinen kohde, jos jotain kiinnostaa: http://www.huutokaupat.com/fi/v/29208
lempo
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja lempo »

Ensimmäisessä kohteessa aitopirkanmaalaista ITE-remontointia tyylipuhtaasti edustava aaltopellitetty piippu :-D

...
Älä tee tänään sitä minkä huomenna voit jättää tekemättä.
Entinen rintamamiestalollinen, nykyinen funkkiskuution säilöjä.
Kulmala
Jäsen
Jäsen

pakkohuutokaupat

Viesti Kirjoittaja Kulmala »

Olen kai sentimentaalinen hölmö, mutta aina surettaa nää ulosmitatut KODIT, mitä jälkimmäinen edustaa. Pihat siistinä, verraten hoidetun näköistä jne.

Lisäksi kun ei noista kauheesti tiedoteta, niin pahimmassa tapauksessa menevät naurettavan halvalla. En tosin tiedä mikä politiikka noissa konfiskoiduissa kiinteistöissä ja asunto-osakkeissa on, meneekö ne tosiaan noilla alta lipan -hinnoilla.
Jäsen

Viesti Kirjoittaja lehmikangas »

Sehän se on että huutokaupassa menee joskus halvalla.

Otetaan samoilta sivuilta vielä pari ja niiden tämän hetkiset korkeimmat tarjoukset:

Kuva
Hirvensalmi, 19 000e
http://www.huutokaupat.com/fi/v/29375

Kuva
Eurajoki, 16 000e
http://www.huutokaupat.com/fi/v/28939

Kuva
Orimattila, 7 000e
http://www.huutokaupat.com/fi/v/29197

Kyllähän noita kannattais seurata ja tarttua kiinni jos sopiva löytyy. Mutta taidan harjoitella vaikka ostamalla toisaalta puusepän verstaan konkurssipesästä romua.
nummentie 434
Jäsen
Jäsen

Re: pakkohuutokaupat

Viesti Kirjoittaja nummentie 434 »

Kulmala kirjoitti:Olen kai sentimentaalinen hölmö, mutta aina surettaa nää ulosmitatut KODIT, mitä jälkimmäinen edustaa. Pihat siistinä, verraten hoidetun näköistä jne.

Lisäksi kun ei noista kauheesti tiedoteta, niin pahimmassa tapauksessa menevät naurettavan halvalla. En tosin tiedä mikä politiikka noissa konfiskoiduissa kiinteistöissä ja asunto-osakkeissa on, meneekö ne tosiaan noilla alta lipan -hinnoilla.
Samoilla linjoilla Kulmalan kanssa: Ekassakin kohteessa alettu rakentamaan sitä yhteistä unelmaa... ja heti alkumetreillä loppunut rahat, voimat tai rakkaus - tai kaikki...
ja unelman rauniot myydään vähiten tarjoavalle :(
Jos ihmiseltä on jo mennyt kaikki, niin miksi pitää vielä omaisuuskin myydä pilkkahintaan :roll:
Opi toisten virheistä, et voi millään elää tarpeeksi kauan tehdäksesi ne kaikki itse.
KariFS
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja KariFS »

nummentie 434 kirjoitti:
Kulmala kirjoitti:Olen kai sentimentaalinen hölmö, mutta aina surettaa nää ulosmitatut KODIT, mitä jälkimmäinen edustaa. Pihat siistinä, verraten hoidetun näköistä jne.
...
Samoilla linjoilla Kulmalan kanssa: Ekassakin kohteessa alettu rakentamaan sitä yhteistä unelmaa... ja heti alkumetreillä loppunut rahat, voimat tai rakkaus - tai kaikki...
Jos ihmiseltä on jo mennyt kaikki, niin miksi pitää vielä omaisuuskin myydä pilkkahintaan :roll:
Surullista oli myös yhden kohteen yläkerran kammariin jääneet lasten (pojan?) leluautot ja leikkimatto, jossa oli autoteitä ja maisemaa :( Missä lie poika autoineen nyt, toivottavasti sai edes jotain mukaansakin sitten uuteen paikkaan :(

Lähes rikoshan se on jos tuollaisia myydään parilla kymppitonnilla. Kyllähän ilmoituksissa luki että voudilla on oikeus hylätä riittämätön tarjous, mutta onko velvollisuus tehdä niin? Onko nuo pohjahinnat se rahasumma minkä takia talot on ulosmitattu?

Kyllähän tuo olisi pahimman sortin painajainen jos menisi koti vasaran alle.
Kari

"...and we'll raise up our glasses against evil forces,
singin': 'Whiskey for my men and beer for my horses!' "
gretheline
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://villabahnhugel.blogspot.fi/

Viesti Kirjoittaja gretheline »

KariFS kirjoitti:
nummentie 434 kirjoitti:
...
Surullista oli myös yhden kohteen yläkerran kammariin jääneet lasten (pojan?) leluautot ja leikkimatto, jossa oli autoteitä ja maisemaa :( Missä lie poika autoineen nyt, toivottavasti sai edes jotain mukaansakin sitten uuteen paikkaan :(
Minä mietin ihan samaa noita kuvia katsoessani, saman talon kuvissa joissa oli ne lastenlelut hyllyssä oli myös perunat hellalla, kattilat liedellä, sokerikot ja termokset pirtinpöydällä sekä löylykauha ja vettä saunasankossa. Moinen pistää miettimään, että kun kuvat on todennäköisesti otettu voudin jo otettua talon hallintaansa, niin miten se perhe on sieltä lähtenyt, tai viety pois? Toisessakin talossa oli lasten tavaroita, vauvan tutti pöytätason reunalla ja lasten leluja siinä pihalla portaiden vieressä aivan kuin joku olisi hetkenä minä hyvänsä tulossa niillä leikkimään.
"...ja hänen kaikkein salaisin unelmansa oli omenapuu."
-Tove Jansson

RMT 1955-'57, 110/185m2, puu & ekosähkö
tuuma
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja tuuma »

Ei liity mitenkään ko. taloihin mutta kiikun kaakun on kohta moni talous pahassa jamassa, jos näitä yt uutisia enemmältikin tulee. Se on paha rypistellä lainojen ja elämisen kanssa jos vaikkapa kummaltakin talon maksajalta/elättäjältä lähtee työt + että on muksuja kuluttavimmassa iässä joitakin, jotka meitin eläkkeet sitten joskus maksaa, kai :roll:

Onhan tuo toki äärimmäinen keino laittaa talo vasaran alle mutta ei mitenkään tavatonta.
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Vastaa Viestiin