Lattian uusiminen

Kaipaatko vinkkiä ikkunoiden kunnostukseen? Mitä tehdä pinkopahveille?
Vastaa Viestiin
julmajuh
Jäsen
Jäsen

Lattian uusiminen

Viesti Kirjoittaja julmajuh »

Olen purkanut lattiat harvalaudoitukseen asti. Mikä olisi hyvä neuvo siitä eteenpäin? Lattiaan on tulossa parketti, mutta voisiko harvalaudoituksen päälle asentaa esim. sasmox-lattialevyn 22mm ja siihen päälle parketin. Ei tarvitsisi purkaa ihan puruihin asti. Vai olisiko parempi purkaa kaikki ja laittaa koolauksen päälle edellämainittu lattialevy? Kertokaa mielipiteitä, olisi hiukan kiire aloittaa lattioiden teko.
MM
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja MM »

Ite laittaisin lautaa tai lankkua. Minusta parketit kuuluvat kivitaloihin. Mutta kukin tyylillään.
tapsa
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja tapsa »

purut pysyvät ilmeisestikkin paremmin kuivina jos uusittavan lattiamateriaalin ja purujen väliin ei tule hengittämätöntä materiaalia, itse purkaisin puruihin asti niin voisi samalla tarkistaa hiukan miltä purut/rakenteet näyttävät.
plaanaa
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja plaanaa »

tapsa kirjoitti: itse purkaisin puruihin asti niin voisi samalla tarkistaa hiukan miltä purut/rakenteet näyttävät.
Tätä hommaa puoltaa sekin, että siellä on varmaan purut painuneet jonnin verran, saisit täytettyä takaisin. Ei tunnu sitten lattia kylmältä valmiina :wink:
Vastaa Viestiin