Ehkä just siks, että "melkein ammattilainen" mutta ei ihan kumminkaanlapanen kirjoitti:Millä perusteilla "melkein alan ammattilainen" on ostanut Acer:in?
Ei vaan. Kylkiäisenä tuli isommassa kaupassa. Mutta hyvin se on pelannu, ei siinä mitään.
Ehkä just siks, että "melkein ammattilainen" mutta ei ihan kumminkaanlapanen kirjoitti:Millä perusteilla "melkein alan ammattilainen" on ostanut Acer:in?
lapanen kirjoitti:Millä perusteilla "melkein alan ammattilainen" on ostanut Acer:in?
jtbo kirjoitti:
Joskus sitä tuntuu, että sitä on tavallaan aika ajanut ohi, ei muille, ennen aikaa internetin, nörteille tule sellaisia tuntemuksia?
Joo, tarkemmin ajatellen munkin täytyy tarkentaa että olen "entinen" "melkein ammattilainen".Cardan kirjoitti: vaikka olen "entinen" ammattilainen.

Kamera on Samsungin ST30, joka käyttää micro-sdhc-korttia eikä mulla ole yhtään mitään muuta laitetta, joka käyttäisi sitä.lapanen kirjoitti:Oletko kokeillut käyttää muistikorttia toisessa koneessa? Se, että kamera ne löytää, viittaisi siihen etteivät kuvat ole kadonneet. Jos resurssienhallinta ei löydä kuvia kortilta toisellakaan koneella, niin sitten kokeilisin "back to basics" eli DOS-kehotteen kautta siirtämällä.

Tässä tuli vastaan outo ongelma. Kun tyrkkäsin cd:n asemaan niin se aloitti asennuksen kiinankielisenä, yritti mitä hyvänsä. Arvaillen ja onnellakin sain ohjelman asennettua ja sitten se kyllä käynnistyi englanninkielisenä. Päivitti jopa itsensä netistä kuranttiin versioon.vesahy kirjoitti:...kameran mukana tuli ohjelmisto-cd. Siltä sai asennettua Intelli-ohjelmiston, joka jumalauta, löysi kuvat ja sain siirrettyä ne tietokoneelle...

No per...vesahy kirjoitti:Omani littasin eilen IrfanView-ohjelman resize/resample-toiminnolla. Ohjelma on maksuton ja sen avulla päivitän myös kuvatiedostojen exif- ja iptc-datan.
Tuota itsekkin tulee käytettyä aika paljon, se on kivan nopea myöskin. Muutoin käytän GIMP ohjelmaa, joka on ilmainen Photshopin korvike, jostain syystä rintsikkaan muuton jälkeen etenkin kun ei ole tarvinnut haaveilla kovin arvokkaiden ohjelmien hankkimisestavesahy kirjoitti:Omani littasin eilen IrfanView-ohjelman resize/resample-toiminnolla. Ohjelma on maksuton ja sen avulla päivitän myös kuvatiedostojen exif- ja iptc-datan.