Mitä tehdä vanhoille Vantaalaisille puruille?

Kaipaatko vinkkiä ikkunoiden kunnostukseen? Mitä tehdä pinkopahveille?
tessu

Re: Mitä tehdä vanhoille Vantaalaisille puruille?

Viesti Kirjoittaja tessu »

Noin se muuten menee rahaa palaa tonneja ja sitten kun menee se 10 niin on se kauheeta sanos Enskaki!
Ai niin mut Suomalainenhan ajaakin halvimman kahvipaketin ja bensalitran perässä vaikka toiselle puolelle kaupunkia eikä huomaa että säästöt onkin palanu bensoihin,että saa ihmetellä
Mutta toisaalta miksi maksaa turhastakaan ja pönkittää jo muutenkin rikkaita jätefirmoja?
Juha_P
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Juha_P »

No joo. Ainakaan oman kommenttini kohdalla ei ollut kysymys siitä etteikö mulla olisi varaa maksaa sitä vitosta. (Vaikka meille köyhille kaikki on kallista) Vaan siitä, että miksi mun ylipäätään pitää maksaa kun annan heille polttoainetta.
Jätteen kohdalla ymmärrän ja maksan, polttoaineen kohdalla en vaan poltan itse, kun kerran järjestelmä siihen kannustaa. :wink:

Eikä mulla ole sitä 4500€ liesituuletintakaan. viini
kappalainen
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja kappalainen »

Kaikilla ei ole sitä vitoskan aina. Kyse on lähinnä periaatteesta, ei valittamisesta.POlttoaine on rahan arvoista, miksi myyjän pitää maksaa? Siitä pitäisi tuojan saada raha niinkuin romaraudasta rautakaupassa. Ja pitää muistaa että kun näitä vitosia viljee 40 peräkärryllistä se tekee jonnin verran. Pennissä on miljoonan alku.
Laskekaapas jokainen työkaluistanne, tvaroistanne jne turhat tarpeet, jotka ovat maksaneet vain 'vitosen verran' ja joita ilman olisi pärjännyt. Summa voi yllättää.
Yksi huhta alkoi yvllä nillittämään ja kertomaan mitä saa kirjoittaa, lopetin käytön
tessu

Viesti Kirjoittaja tessu »

SIINÄ olette aivan oikeassa että miksi antaa ilmaisiksi jätefirmoille joilla jo katetta näkyy olevan,kierrättää itte niin saa kaiken hyödynkin.
Juu ei se aina rahasta kiinni ole mutta tuo nyt oli vaan karkea esimerkki,tuommosiakin olen tavannut kansalaisissa että kova säästövimma saakin rahan menemään muualle heh.
Eihän sitä ennenvanhaan mitään pois heitettykkään itte ne kierrätettiin ja rakennettiin niin kauan vanhasta tavarasta kunnes mädäntyi tai sai huonommat jo polttaakkin
tapsa
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja tapsa »

Vantaalainen puru on eteläsuomen puruista se vaikein jatkosioittaa :) Kysypä hevostalleilta jos huolivat.
Vastaa Viestiin