Olisi tarvetta n. 350m2 konesaumapeltikatolle pohjineen Läntisellä Uudellamaalla. Tarjouspyyntöjä lähetetty n. 10kpl, 4 luvannut tulla katsomaan, 1 tullut ja lupasi lähettää tarjouksen, joskaan sitäkään ei ole tullut.
On tietysti sesonki päällänsä, mutta laittakaas firmoja josta tarjousta voisi kysellä. Aikataulukin pitäisi olla kohtuullinen, valmista pitäisi olla vuoden 2013 loppuun mennessä.
Konesaumakaton tekijää uusimaa/v-s / etelä- häme
Re: Konesaumakaton tekijää uusimaa/v-s / etelä- häme
Vähän samanlaista tuntuu olevan myös Vantaalla. Viime vuonna sain yhden tarjouksen, tänä vuonna ovat vain käyneet katsomassa. Meikä tosin ei vaadi edes saumapeltikattoa, mulle kelpaisi ihan se perinteinen aaltopeltikatto.hogi kirjoitti:Olisi tarvetta n. 350m2 konesaumapeltikatolle pohjineen Läntisellä Uudellamaalla. Tarjouspyyntöjä lähetetty n. 10kpl, 4 luvannut tulla katsomaan, 1 tullut ja lupasi lähettää tarjouksen, joskaan sitäkään ei ole tullut.
On tietysti sesonki päällänsä, mutta laittakaas firmoja josta tarjousta voisi kysellä. Aikataulukin pitäisi olla kohtuullinen, valmista pitäisi olla vuoden 2013 loppuun mennessä.
Olen olettanut, että mielenkiinnon vähäisyys johtuu siitä, että mulla pitää ottaa vanhat purut pois ja vähän kasvattaa eristetilaa ennen uusien eristeiden asentamista.
No, meikä puhuu viroa ja kesämökkikin on täällä lahden eteläpuolella, kyllä minä tekijät löydän jahka tarpeeksi haluan.
Meillä teki konesaumatun katon pari vuotta sitten Ar-Ki rakennus. Tehokasta porukkaa, pysyivät aikataulussa vaikka tuli aikamoisia yllätyksiä. Suosittelen!
-
Markku&Rintsikka
- Jäsen

Oliko listassasi Nummelasta Peltityö Kuula?
Firma oli -80 työpaikkani, tosin vähän toisella nimellä.
Firma oli -80 työpaikkani, tosin vähän toisella nimellä.
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
En minä mikään utelias ole .... een
En minä mikään utelias ole .... een