Konesaumakaton tekijää uusimaa/v-s / etelä- häme

Ajatuksena kertoa mm. "järkevän" hintaisista tuotteista ja vinkeistä niiden hankintaan. Keskustelua myös tarjouksista ja käytetyn tavaran myyntipisteistä ja kierrätyskeskuksista.
Vastaa Viestiin
hogi
Jäsen
Jäsen

Konesaumakaton tekijää uusimaa/v-s / etelä- häme

Viesti Kirjoittaja hogi »

Olisi tarvetta n. 350m2 konesaumapeltikatolle pohjineen Läntisellä Uudellamaalla. Tarjouspyyntöjä lähetetty n. 10kpl, 4 luvannut tulla katsomaan, 1 tullut ja lupasi lähettää tarjouksen, joskaan sitäkään ei ole tullut.

On tietysti sesonki päällänsä, mutta laittakaas firmoja josta tarjousta voisi kysellä. Aikataulukin pitäisi olla kohtuullinen, valmista pitäisi olla vuoden 2013 loppuun mennessä.
pvalila
Jäsen
Jäsen

Re: Konesaumakaton tekijää uusimaa/v-s / etelä- häme

Viesti Kirjoittaja pvalila »

hogi kirjoitti:Olisi tarvetta n. 350m2 konesaumapeltikatolle pohjineen Läntisellä Uudellamaalla. Tarjouspyyntöjä lähetetty n. 10kpl, 4 luvannut tulla katsomaan, 1 tullut ja lupasi lähettää tarjouksen, joskaan sitäkään ei ole tullut.

On tietysti sesonki päällänsä, mutta laittakaas firmoja josta tarjousta voisi kysellä. Aikataulukin pitäisi olla kohtuullinen, valmista pitäisi olla vuoden 2013 loppuun mennessä.
Vähän samanlaista tuntuu olevan myös Vantaalla. Viime vuonna sain yhden tarjouksen, tänä vuonna ovat vain käyneet katsomassa. Meikä tosin ei vaadi edes saumapeltikattoa, mulle kelpaisi ihan se perinteinen aaltopeltikatto.

Olen olettanut, että mielenkiinnon vähäisyys johtuu siitä, että mulla pitää ottaa vanhat purut pois ja vähän kasvattaa eristetilaa ennen uusien eristeiden asentamista.

No, meikä puhuu viroa ja kesämökkikin on täällä lahden eteläpuolella, kyllä minä tekijät löydän jahka tarpeeksi haluan.
haavi
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja haavi »

Meillä teki konesaumatun katon pari vuotta sitten Ar-Ki rakennus. Tehokasta porukkaa, pysyivät aikataulussa vaikka tuli aikamoisia yllätyksiä. Suosittelen!
Markku&Rintsikka
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Markku&Rintsikka »

Oliko listassasi Nummelasta Peltityö Kuula?
Firma oli -80 työpaikkani, tosin vähän toisella nimellä.
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
En minä mikään utelias ole .... een
Vastaa Viestiin