Mitä teet vapaa-ajalla?
Mitä teet vapaa-ajalla?
Jos sitä rintamamiestaloa remontoivalle ihmiselle jää.
Itse väsäilin tänään autotallissa tulevaksi kesäksi "kukkalaatikoita", kun töistä jää ylimääräistä paneelia ja kakkoskakkosta.
Itse väsäilin tänään autotallissa tulevaksi kesäksi "kukkalaatikoita", kun töistä jää ylimääräistä paneelia ja kakkoskakkosta.
--------------------------------------------------
Melkein kaiken voi itse tehdä kun käyttää aivoja, sitten kun aivot ei riitä, niin on hyvä ottaa ammattilainen tekemään.
Ammatilta laattaaja. 5 v. ainakin 200 kylppäriä laatoitettu.
Melkein kaiken voi itse tehdä kun käyttää aivoja, sitten kun aivot ei riitä, niin on hyvä ottaa ammattilainen tekemään.
Ammatilta laattaaja. 5 v. ainakin 200 kylppäriä laatoitettu.
Re: Mitä teet vapaa-ajalla?
Vapaa-aika... mhhhm
Olikos se jotain syötävää?
Eiku niin joo se oli se, jota oli kyllästymiseen asti silloin kun asuttiin kerrostalossa.
Verstaalla odottelee Jupiter mopedi vm -63 ajokuntoon laittajaa ja sitä luppoaikaa.
Siitä saa kivan kaupassakäyntipelin, joka sopii rintsikkahenkeen.
Eiku niin joo se oli se, jota oli kyllästymiseen asti silloin kun asuttiin kerrostalossa.
Verstaalla odottelee Jupiter mopedi vm -63 ajokuntoon laittajaa ja sitä luppoaikaa.
Siitä saa kivan kaupassakäyntipelin, joka sopii rintsikkahenkeen.
Viimeksi muokannut Juha_P, Pe Maalis 02, 2012 0:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Teen lumitöitä, leikkaan nurmikkoa, teen remonttia eli pidän näitä töllin normi töitä vapaa-aikana. Vaikkakin ei ne aina välillä niin hienoilta tunnu mutta eikös niitä hetkiä tule muissakin vapaa-ajan aktiviteeteissä 
-
Airala1958
- Uusi jäsen
Kevättä odotellessa kerään voimia ja surffailen netissä. Kevään koittaessa en usko, että vapaa-aikaa jää kovinkaan paljoa. Uutuuden viehätys on niin suuri, että kaikkea on suunniteltu. Syyskuulle on kuitenkin varattu lomaviikko Espanjassa, pakko ihan oikeesti relata.
-
Laurakaisa
- Jäsen

- Kotisivu: http://laurakaisatalo.blogspot.com
Buhahahaha... millä vapaa-ajalla
Ei vaan, tää kai sitä on. Lapsen nukahtamisen ja tiskauksen välinen nettisurffaustauko kera kupillisen vihreää teetä.
Sitten kun joskus 10 vuoden päästä taas on vapaa-aikaa, teen väitöskirjan ja rakennan kasvihuoneen.
Ei vaan, tää kai sitä on. Lapsen nukahtamisen ja tiskauksen välinen nettisurffaustauko kera kupillisen vihreää teetä.
Sitten kun joskus 10 vuoden päästä taas on vapaa-aikaa, teen väitöskirjan ja rakennan kasvihuoneen.
"Saavat tehdä tämän päivän talot juuri niin kuin haluavat, mutta minun talo on tehty kuusikymmentä vuotta sitten ja semmonen aika näkyy talossa ja ihmisessä. Kiitos mutta ei kiitos." - Tuomas Kyrö: Mielensäpahoittaja
- PetteriKivimäki
- Jäsen

Juu ei vapaa-aikaa kyl jää, ei nyt eikä kesänä. Aloitin postauksen tonne "Remontit kesä 2012", mutta oli pakko luopua kun tuli epäuskottavan loputon lista.
Klassikkomersu (W115 240D 3.0) kaipais huomiota, haa mersumiesten foorumissa klassikkopuolella oli jo keritty surra minun luopumista harrastuksesta, kun en ole kerinnyt siellä pahemmin jutella.
Klassikkomersu (W115 240D 3.0) kaipais huomiota, haa mersumiesten foorumissa klassikkopuolella oli jo keritty surra minun luopumista harrastuksesta, kun en ole kerinnyt siellä pahemmin jutella.
Jumalauta, saunan takana on tilaa!
Ensi kesänä teen sinne kasvimaan.
Ensi kesänä teen sinne kasvimaan.
Tuntuu että vapaa-aikana minä olen joko töissä tai sinne menossa/tulossa. Eli mulla työt vie niin paljon aikaa, että kun pitäs vielä remppaa tehdä ja olla lasten kanssa - ylimääräistä aikaa ei paljoa jää. No sillä vapaa-ajalla, joka mulla on lasten nukkumaan menon jälkeen olen nyt pitemmän aikaa kunnostanut ja siivonnut autotallia, jotta sinne vois vaikka joku rojekti eksyä. Tarkoitus olisi siellä yksi moottoriveneprojekti(vator 14) tehdä loppukevään ja kesän aikana. Myöhemmin olen jotain kolarimoottoripyöräprojekteja suunnitellut tekeväni.
Terv Tommi
Terv Tommi
Konepyörilyä toivottavasti jo ensikesänä. Vaimon kanssa, mutta silti A-luokassa. Nyt pitäis olla lopultakin aikaa ulkoiluttaa mopoja pitkästä aikaa.
Selvennyksenä: A-luokka=mopo+kuski. B-luokka=matkustajan kanssa. Joku skootteri (tai HD) voi olla ihan kivaa jopa takapenkillä, mutta ajamisesta nautiskeluun toimii paremmin yksi päällä ajettuna mopot, joilla voipi ajella mutkateilläkin.
CBR-1100 XX ja DL-650 odottelevat meillä kuskeja.
Selvennyksenä: A-luokka=mopo+kuski. B-luokka=matkustajan kanssa. Joku skootteri (tai HD) voi olla ihan kivaa jopa takapenkillä, mutta ajamisesta nautiskeluun toimii paremmin yksi päällä ajettuna mopot, joilla voipi ajella mutkateilläkin.
CBR-1100 XX ja DL-650 odottelevat meillä kuskeja.
-
warixenjalka
- Jäsen

Makaan sohvalla ja annan ilman kulkea lävitseni...
Pari kertaa viikossa pitää päästä sählyä "pelaamaan". Koiran kanssa tulee käytyä ulkoilemassa(, ja muutaman kerran vuodessa jopa vaimon kanssa
)...
Luen, leikin muksun kanssa, katson elokuvia, kuuntelen musiikkia, surffaan netissä ja luen.
Toivottavasti ensi kesänä pääsis myös veneilemään kunnolla. On muutamana viime kesänä jääny todella vähiin...
Ai niin. Teen myös joskus remonttia...
Pari kertaa viikossa pitää päästä sählyä "pelaamaan". Koiran kanssa tulee käytyä ulkoilemassa(, ja muutaman kerran vuodessa jopa vaimon kanssa
Luen, leikin muksun kanssa, katson elokuvia, kuuntelen musiikkia, surffaan netissä ja luen.
Toivottavasti ensi kesänä pääsis myös veneilemään kunnolla. On muutamana viime kesänä jääny todella vähiin...
Ai niin. Teen myös joskus remonttia...
- Puolihullu varttisavolainen -
- Kimble
- Jäsen

- Kotisivu: http://tiili5.blogspot.com/
Mä käyn kerta viikkoon opistolla puutöissä kaksi ja puoli tuntia. Noin muuten vapaa aikaa on se hetki kun lapset ovat nukahtaneet ja itse jaksaa vielä hetken valvoa television tai kirjan/lehden parissa. Lisäksi olen ottanut tavaksi sunnuntaiaamuisin vain löhötä sohvalla kiireettömänä pari tuntia netissä surffien ja kahvia juoden ja tämäkin onnistuu Ylen ansiosta, kiitos lastenohjelmista!
Maailma menee yhteen suuntaan, ihmiset toiseen.
- tee-se-itse
- Jäsen

Vapaa-ajaksi ilmeisesti lasketaan se aika joka jää jäljelle työltä ja nukkumiselta. No sehän menee sutta tehdessä(remonttia), toisinaan kalassa ollessa. Loppuaika menee sohvalla lihotessa 
"Ellei vikaa ole, älä rupea korjaamaan. Jos vika on todella paha - älä silloinkaan rupea korjaamaan."
Remppaan mökkiä tietty
Vapaa-aika on aika tuntematon käsite nykyään, 2 lasta + tuo talo ja sitten se mökkikin...
Jos aikaa jää ja loma-anomus hyväksytään lähden kesällä ainakin muutamana viikonloppuna purjehtimaan kavereiden kanssa.
Vai lasketaanko lasten kanssa leikkiminen vapaa-ajaksi? Sitten sitä on tänäänkin tiedossa koko illaksi
Vapaa-aika on aika tuntematon käsite nykyään, 2 lasta + tuo talo ja sitten se mökkikin...
Jos aikaa jää ja loma-anomus hyväksytään lähden kesällä ainakin muutamana viikonloppuna purjehtimaan kavereiden kanssa.
Vai lasketaanko lasten kanssa leikkiminen vapaa-ajaksi? Sitten sitä on tänäänkin tiedossa koko illaksi
-
tessu
Hmm vapaa aika joo eipä paljoo jää kun kaiken yksin tekee,jollei ole lumityötä niin sitten lämmittämistä ja jos on kesä niin ruohonleikkuuta ja sitä puun kaatoa ja halkojen tekoa.
Jotain aikaa jos jää niin kyllä se lepäilyyn pitää käyttää ja asioilla käyntiin,kun kerkeiskin harrasraa niinkuin enenvanhaan!
Jotain aikaa jos jää niin kyllä se lepäilyyn pitää käyttää ja asioilla käyntiin,kun kerkeiskin harrasraa niinkuin enenvanhaan!
-
Labyrint64
- Jäsen

Urheilua pitäis yrittää kaikissa muodoissaan. Kuntosalia, hiihtoa, pyöräilyä, rullaluistelua, uintia, jne... Joskus konepyöräilyä ja mielellään metsässä.
Kaikenlaiset vapaa-ajan ansaitsemisprojektit oon yrittäny pitää minimissään koska niihin uppoo pirusti aikaa ja vaikka rahaakin tulis niin yhä enemmän sitä arvostaa vapaa-aikaa - jolloin voi ottaa pienen lasillisen napanderia ja surffailla vaikka netissä - kuten nyt.
Kaikenlaiset vapaa-ajan ansaitsemisprojektit oon yrittäny pitää minimissään koska niihin uppoo pirusti aikaa ja vaikka rahaakin tulis niin yhä enemmän sitä arvostaa vapaa-aikaa - jolloin voi ottaa pienen lasillisen napanderia ja surffailla vaikka netissä - kuten nyt.
-
Markku&Rintsikka
- Jäsen

Vapaa-aikana käyn töissä, jotta saan maksettua asumisen ja kaiken muun.....
Asuminen rintsikassa on elämäntapa, kaikki muu pitäisi olla vaihdettavissa pois....
Asuminen rintsikassa on elämäntapa, kaikki muu pitäisi olla vaihdettavissa pois....
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
En minä mikään utelias ole .... een
En minä mikään utelias ole .... een