Ostin rintamiestalomme heinäkuussa 2003. Kävin katsomassa taloa ensimmäisen kerran heinäkuun alussa ja ihastuin pihapiiriin ja suureen keittiöön. Talo on rakennettu vuonna 1947. Muutama vuosi ostamisen jälkeen pihaan käveli mies joka oli aikoinaan asustellut samalla alueella ja kertoi piharakennuksessa olleen sikalan. Talolla on ollut ainakin kaksi omistajaa ennen minua. Ostimme talon nuorelta pariskunnalta, joilla oli tullut ero.
Talo oli ostettaessa vaalean vihreä, aavistuksen myrkyn vihreä. 4 kesää sitten talon eteläverhoilu uusittiin ja samalla talo sai uuden sini-vihreän sävyn, johon olen ollut erittäin tyytyväinen:)
Alla kuva eräältä keväältä kun sain lavakuorman pihalle, polttopuita oli sitten joksikin aikaa... :)
Päivitän sivuja lisää lähiaikoina...
Kodikas rintamamiestalo vuodelta 1947
-
maritasixx
- Uusi jäsen
Re: Kodikas rintamamiestalo vuodelta 1947
Tervetuloa foorumille
Kuvia ei ollut viestisi liitteenä. (tai en mä ainakaan niitä huomannut) Laitathan kuvien linkit uudestaan, on niin mukavaa nähdä erilaisia rm-koteja
-Duppa-
Kuvia ei ollut viestisi liitteenä. (tai en mä ainakaan niitä huomannut) Laitathan kuvien linkit uudestaan, on niin mukavaa nähdä erilaisia rm-koteja
-Duppa-
-
maritasixx
- Uusi jäsen
Tässä tarinaa kodistamme, jonka ostin vuonna 2003. Päivitän sivustoja pikku hiljaa, paljon kuvia tulossa:)
http://kodikasrintamamiestalo.nettisivu ... elta-1947/
http://kodikasrintamamiestalo.nettisivu ... elta-1947/
-
maritasixx
- Uusi jäsen
Joo mulla on ollut näitten sivujen kanssa hiukkasen ongelmaa, mut linkitin nyt noi tekemänin kotisivut tähän. Alkutekijöissä ovat mutta hiljaa hyvää tulee...tai jotain sinnepäin:)
Mielenkiinnolla jään odottamaan jatkoa. :)
Kyllä nyt omalla pihalla nuotiopaikka pitää olla.
-
maritasixx
- Uusi jäsen