Oma nurkka
Re: Oma nurkka
Ainakin täällä Vantaalla vähät lumet sulavat hyvää vauhtia, nurmikon tässä voisi joutessaan joulun kunniaksi ajella.
Kaupoissa oli tänään aika lailla porukkaa, kun kävin isälleni ostamassa partakoneen joululahjaksi.
Philipsin tietysti. Edellisestä uupuivat akut, mutta ei niitä oikein nykyhinnoilla kannata vaihdella.
Itselläni on ollut myös enimmäkseen noita pyöriväteräisiä, mutta satunnaisesti myös Braunin verkkokoneita.
Philipsillä minä yleensä pikaniitän, Braunilla ajelen jos pitää vähän sileämmäksi saada.
Kaupoissa oli tänään aika lailla porukkaa, kun kävin isälleni ostamassa partakoneen joululahjaksi.
Philipsin tietysti. Edellisestä uupuivat akut, mutta ei niitä oikein nykyhinnoilla kannata vaihdella.
Itselläni on ollut myös enimmäkseen noita pyöriväteräisiä, mutta satunnaisesti myös Braunin verkkokoneita.
Philipsillä minä yleensä pikaniitän, Braunilla ajelen jos pitää vähän sileämmäksi saada.
petej kirjoitti:Olisko rautakauppa pelletti kelpaavaa?
Yritän muistaa ostaa kokeeksi. Tänään yritimme löytää vaimon tyttären kanssa r-kaupoista luonnonturvetta tuolle kilven omistavalle otukselle mutta ei vaan löytynyt. Kaikenlaista kemikaliviritelmää kyllä oli mutta ei tuota luonnonturvetta. Tokihan se on ihan hyllytavaraa noissa mutta kun hylly oli hukkunut jonnekin FIN-lavan kerajtbo kirjoitti:Eikös sun kannattaisi ottaa Vapon pellettisäkki rautakaupasta? Luulisi olevan aika paljon halvempaa kuin lemmikkipelletit?

Pellettiä kyllä olisi ollut muttei lamppu päässä syttynyt, tämä joulu vähän sotkee aivokuoren toimintaa noin niinkuin aika laaja-alaisesti

-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Täällä on -1cm lunta.pvalila kirjoitti:Ainakin täällä Vantaalla vähät lumet sulavat hyvää vauhtia, nurmikon tässä voisi joutessaan joulun kunniaksi ajella.
Ostin tuossa kuukausi kaksi sitten lentoon lähdössä hätäpäissään jonkun höylän lentokenttäkaupasta, Panasonic. Aikamoisen kummallisen tuntuinen. Ei jaksa oikein leikata meikäläisen risua mutta sitten luinkin että se toimii partavaahdon kanssa

Vai Philips olisi se juttu, seuraavan kerran tiukan paikan tultua täytyy sijoittaa semmoiseen tai sitten antaa mokoman vain kasvaa ja syödä ensin lautasellinen keittoa partaa varten ja jos santsi kippo sitten yltäisi masuun saakka

Pojat pojat, minä ajan parran ja tukan noin kerran kuussa ja samalla koneella... Saksan sivasta ostin vasta uuden tukkakoneen oikein hyvä...

Ei se mene kuin elokuvissa...
Lähin turvesuo on vajaan kilometrin päässä, 10km säteellä niitä on lie kymmenittäin, paljonko turvetta laitetaan? Ai niin, sehän on nyt hangen alla ja sitä ei kai edes saa jokamiehen oikeuksien puitteissa kerätäkkään, mutta sitä kyllä täällä riittäätuuma kirjoitti: Yritän muistaa ostaa kokeeksi. Tänään yritimme löytää vaimon tyttären kanssa r-kaupoista luonnonturvetta tuolle kilven omistavalle otukselle mutta ei vaan löytynyt. Kaikenlaista kemikaliviritelmää kyllä oli mutta ei tuota luonnonturvetta. Tokihan se on ihan hyllytavaraa noissa mutta kun hylly oli hukkunut jonnekin FIN-lavan kera![]()
Pellettiä kyllä olisi ollut muttei lamppu päässä syttynyt, tämä joulu vähän sotkee aivokuoren toimintaa noin niinkuin aika laaja-alaisesti

Minä en käytä naamakarvojen ajamiseen konetta, simppelillä edukkaalla höylällä pyyhkäisen ilman mitään aineita, en oikein tiedä mihin siinä konetta tarvitseisi. Yhdellä terällä pärjää helposti vuoden liki päivittäisessä käytössä, eikä operaatiossa mene kovin paljoa minuuttia pisempään.
Lisää lunta tuossa yritti viskoa taas, en tykkää.
Nopea poika tuo jtbo on parranajossa, minuutissa laahaavalla on ripeää toimintaa.
Harvoin tulee itse moista tehtyä, hätätilassa joskus jollain halpis-bicillä muutaman vuoden välein tulee tuota oman naaman viiltelyä harjoitettua.
Harvoin tulee itse moista tehtyä, hätätilassa joskus jollain halpis-bicillä muutaman vuoden välein tulee tuota oman naaman viiltelyä harjoitettua.
Pitkiä reippaita vetoja järjestelmällisesti, niin ei siinä kauaa mene, yksi vetäisy aina yhdestä kohtaa, alusta loppuun ja ilman mitään aineita. Fusionilla ei taida edes saada viiltoja aikaiseksi vaikka yrittäisi, halpisterällä ehkä, mutta nenän alus on aika paljon nopeampi tuolla fusionilla kun siinä on se toisinpäin oleva teräkin, jos oikein kiire on niin alle puolen minuutinkin taitaa jotenkin onnistua homma, tosin siinä alkaa olemaan huulet vaarassa jos kovin räväkästi huitoo.pvalila kirjoitti:Nopea poika tuo jtbo on parranajossa, minuutissa laahaavalla on ripeää toimintaa.
Mikä se sellainen Fusion on? Uusimman sukupolven moniteräkone? Mä menetin uskoni näihin uusiin partateriin/hammastahnoihin/ryppyvoitesiin jo ajat sitten, mun mielestäni se kaksikkoterä oli kova juttu mutta sen jälkeen kolme tai neljä terää olivat jo pelkkää markkinointihöpötystä (vrt. tutkitusti 55,2 % vähemmän ryppyjä).
Sen minä tosin voisin uskoa, että kunnon partaterällä vanhan akan naamasta häviäisi 55,2 prosenttia rypyistä...
Sen minä tosin voisin uskoa, että kunnon partaterällä vanhan akan naamasta häviäisi 55,2 prosenttia rypyistä...

Minä en mistään rypyistä ymmärrä, mutta nopea tuo on niihin kertakäyttöisiin verrattuna eikä tarvitse varoa yhtään kun husii, tosin ei sillä sitten voi leikata yhtään mitään muuta, toisin kuin halpisterällä.
Kahva + mukana tulevat terät tarjoavat noin 4 vuoden edestä leikkuuta, ei tule juuri sen kalliimmaksi kuin halpiskahvatkaan siis, pieksee sähkökoneen monessakin suhteessa.
Kahva + mukana tulevat terät tarjoavat noin 4 vuoden edestä leikkuuta, ei tule juuri sen kalliimmaksi kuin halpiskahvatkaan siis, pieksee sähkökoneen monessakin suhteessa.
Naama märkänä tuonkin kanssa kai täytyy turpansa höylätä?jtbo kirjoitti:Minä en mistään rypyistä ymmärrä, mutta nopea tuo on niihin kertakäyttöisiin verrattuna eikä tarvitse varoa yhtään kun husii, tosin ei sillä sitten voi leikata yhtään mitään muuta, toisin kuin halpisterällä.
Mä en oikein tykkää siitä, että ensin läiskitään vettä nassuun ja sitten etsitään kaapista uutta, kuivaa paitaa...
Sähkökoneella parranajo sujuu samalla, kun juoksee ympäri kämppää ja etsii epätoivoisesti samalla autonavaimia...

Siis ei mulla autonavaimet joka aamu kateissa ole, se kateissa oleva kama vaihtelee viikonpäivän mukaan ja löytyy lähes aina siinä vaiheessa, kun perille ehtii vielä nippa nappa (kunhan vain paahtaa renkaat soiden kuin vajaamielinen)ajoissa.
En minä ainakaan, ihan kuivana voi pyyhkäistä, halpisterillä kai touhu olisi miellyttävämpää joidenkin liemien yms. ansiosta, mutta kuivana minä niilläkin vetäisen.pvalila kirjoitti: Naama märkänä tuonkin kanssa kai täytyy turpansa höylätä?
Mä en oikein tykkää siitä, että ensin läiskitään vettä nassuun ja sitten etsitään kaapista uutta, kuivaa paitaa...
Sähkökoneella parranajo sujuu samalla, kun juoksee ympäri kämppää ja etsii epätoivoisesti samalla autonavaimia...![]()
![]()
![]()
Siis ei mulla autonavaimet joka aamu kateissa ole, se kateissa oleva kama vaihtelee viikonpäivän mukaan ja löytyy lähes aina siinä vaiheessa, kun perille ehtii vielä nippa nappa (kunhan vain paahtaa renkaat soiden kuin vajaamielinen)ajoissa.
Itse olen päässyt yli siitä, että kello sanelisi mun elämää, ei koskaan tule kiire, sen kun tietää paljonko aikaa menee mihinkin asiaan, tuplaa sen ajan ja pistää varalle vielä puoli tuntia, ei tarvitse hötkyillä matkalla.
Silti moniajohan on ihan järkevää, toki höylätessäni touhuan muutakin samalla, siinhän tuo on hyvä tuo Fusion että se on melkein ihan se ja sama kuinka vetäiset, niin haavaa et oikein saa aikaan, joten sitä voi touhuta ihan jotain muuta samalla ja kevyenä että pienenä kappaleena se on aika helppo käyttää ja ottaa matkaan vaikka povariin sujauttaa jos kapsäkin typerästi on jo autoon lastannut.
Mun lähtö viikon reissuun kestää noin 1-1.5 tuntia (riippuen kooman asteesta) ensimmäisestä kellon soinnista siihen kun olen tienpäällä ja siinä ei tarvitse edes kiirehtiä, enkä oikein mitään tykkää edellisenä iltana valmistella, joten kapsäkit tulee pakattua siinä muun aamutoimen ohessa.
Sitten se automatka paikkaan on rentoutumisen aikaa, jolloin voi zoomailla vähän päivän kuvioita yms. liikenne on kuin parvi kaloja ja jos siinä onnistuu soljumaan parven mukana huomaamatta niin ajo ei ole lainkaan rasittavaa, perillä on virkeänä ja paletti selvä. On vuosien myötä tullut huomattua, että se tiettyyn kellolyömään tai tietyn nopeuden tahtominen on aika pitkästi syitä siihen miksi ajaessa sitten väsyy ja saattaa hermostuakkin, kun taas on perillä sitten kun matka on taittu ja kulkee sitä vauhtia mitä liikenne luonnostaan virtaa, niin sitä on aika rentoutuneena ja levänneenä perillä, jotain mitä ei julkista liikennettä käyttäen koskaan pysty saavuttamaan, kun siellä pitää olla muiden lähellä ja sehän jos mikä on stressaavaa.
Edit: Jaa, hehkutetaan että myrskyä ollut, jaa'a, kohtalaista tuulta, 10m/s voimakkaimmillaan, puuskissa ehkä jopa 15m/s, mutta että kova myrsky? No ehkä jossain pienessä osassa maata. Edellisvuonna oli kovempaa tuulta, kun portaikossakin ulvoi aavemaisesti ja sivuposkin ovi aukeili itsestään samalla kun valot välkkyivät ja sammuivat kokonaan tuntikausiksikin, nyt ei ole ollut yhtään katkoakaan. Niin kovasti suhteellista tuo, mutta kovasti sitä yritetään luoda taas kuvaa siitä kuinka koko maassa on jotain, vaikka se olisi vain hyvin pienellä alueella rannikolla ja eteläisimmässä osassa maata.
Ja papukaijan merkki!jtbo kirjoitti:
Sitten se automatka paikkaan on rentoutumisen aikaa, jolloin voi zoomailla vähän päivän kuvioita yms. liikenne on kuin parvi kaloja ja jos siinä onnistuu soljumaan parven mukana huomaamatta niin ajo ei ole lainkaan rasittavaa, perillä on virkeänä ja paletti selvä.
Jo monta vuotta sitten hermoni tavallaan liikenteessä menettäneenäni, vakka vain muutaman kerran revin kuontaloa autossa kiukuspäissäni, päätin olla menemättä klo 6-7, sillä silloin itseäni nukuttaa aivan käsittämättömästi, enkä myöskään klo 7-9, sillä silloin...köhöm, "vähän harmittaa" tuo kehien kanssaliikenne.
Siitä päivästä lähtien kun tuon ilmoitin aikaikkunaksi, jolloin en välttis ole vielä olemassa, on työpanos ensinnäkin ollut paljon tehokkaampi + että mieleni keveämpi myös takaisin tullessa (= klo 18-19).
Ei muo vain ole luotu noihin kehäruuhkiin vaikkakin ymmärrän firmoja ja niiden työntekijöitä, joiden vain kerrassaan on pakko silloin siellä olla ja tiettynä aikana mutta samalla heitän kyssärin ilmaan että kenen on aivan todella pakko olla täsmälleen juuri sillä kellonlyömällä! Niitä toki on paljon: On kioskin avaajaa, päiväkodinopettajaa, luokanopettajaa, nosturinkuljettajaa, aivokirurgia, koulutuksenpitäjää... Sitten se siellä tapahtuu se hirveä härdelöinti, kun tulee pienikin viivästys matkaan kun jono jostain syystä (aina) kuitenkin tyssää!
En tiedä kuinka monta sydänsairautta tai stressiä voitaisiinkaan välttää ottamalla aamut tai aikataulut hieman kreikkalaisemmin... Ja kuinkas sitten kävikään...
Meilläkin on kahta lajia, niitä jotka menee aamusta ja osa sitten edellisenä iltana, tosin edellisenä iltana meneminen on nykyään vähän heikompi vaihtoehto, toista se oli hyvinä vuosina.
Itse mieluiten menen kyllä edellisenä iltana, yhtä vähän sitä sunnuntaina on sitä vapaa-aikaa molemmilla tavoilla, mutta illalla kun menee niin sitä voi ihan rauhassa käydä ajoissa nukkumaan ja nukkuu paljon paremmin kuin silloin jos tietää että pitää herätä julman aikaisin ja sitten jännittää että nukkuuko pommiin ja kerkeääkö perille aikanaan vaikka kuinka aikaisin pyrkii lähtemään, yleensä se uni sitten on sellaista tunti pari unta ja sitten herää hikisenä eikä unta saa neljään tuntiin jonka jälkeen voi yrittää nukkua sen pari tuntia tai ei ollenkaan.
Mulla on ollut joskus kolmekin kelloa soimassa ja silti olen nukkunut pommiin, eikä mulla ole mitään havaintoa että kelloista yksikään olisi soinut, ne on vielä ympäri huonetta niin että ei voi sammuttaa sujuvasti nousematta, parhaissa tapauksissa kello on kyllä soinut niin kauan kun se on soinut, mutten ole välittänyt, unessa joku summeri huutaa ja laittaa kädet korville tai jotain.
Mua ei ole vaan tehty heräämään ennen kuin luonnostaankin herään, tietty tuo täysin väärä vuorokauden mitta haittaa todella paljon, aina silloin tällöin on ihan ok heräillä virallisen rytmin mukaan, mutta en minä vaan pysty siihen jatkuvasti, 20min jos heittää päivästä toiseen herätysaika, niin se auttaa vähän, mutta kyllä puoli päivää menee zombiena jos ihan aikaiseen heräilee.
Vapaalla kun on niin se on noin 2 päivää jossa rytmi saattaa ihan helposti mennä sellaiseksi, että heräilee kun muut pääsee töistä, jos käy nukkumaan sitten kun alkaa väsyttämään, siitä se hitaammin siirtyy mihinkään, kumma juttu.
Virallisella rytmillä taas mulla on klo 18 seutu sellainen että ei mitenkään meinaa kestää hereillä, usein on tullut nukahdettua kesken jonkin jutun koneella, näppäimien kuvat poskessa sitten herännyt 4 tunnin päästä.
Aijjuuu, sellaisen mustan aika pienen kissan sain ansattua, on ihan kuin pantteri kissani klooni, ei juurikaan edes isompi, mietin nyt sitten että liekkö samaa sarjaa tämäkin vielä, ei tämä ainakaan kovasti kyllä sähise eikä muutenkaan ärhentele, pitää kiikuttaa löytöeläimiin taas, siinä on vaan sellainen huono puoli, ettei kukaan sieltä lemmikkiään täällä kysele ja 2 viikon päästä nirri pois, mutta kaikkiaan neljää sorttia katteja on pihalla ja varastossa loikkinut eikä mulla ole varaa kaikkia ruokkia, emokatistakaan ei ikinä tiedä mihin aikaan se on paikalla ja milloin ei, toisinaan vaikka se on paikalla niin ei se tahdo näyttäytyä, sapuskaa vähän huono jättää nyt kun niin paljon muita katteja on ja sen rotankin näin joka rosvosi katin sapuskaa, tosin sille oli kelvannut myrkyllä terästetty sapuska, pitää tosin haalia tuoreempaa sellaista tavaraa.
Niin kylppärin eristyksen saakin tehdä uusiksi, ei noiden ole kelvannut kulkea katin luukusta, vaan on pitänyt järsiä kylppärin eristeet ja lastulevyseinät portaan takaa piilosta, lämmön perässä kai tuonne sitten kulkeneet, vaikka tarkoituksella olen pitänyt kylppärin alle +10C lämpöisenä, alakertaankaan ei ole paljoa enempää lämpöä tullut pistettyä. Sitä ihmettelen vaan miksei näin kissavaltaisessa paikassa nuo tule syödyksi, liekkö liian suuria katin saaliiksi?
Vähäiset hanget niin tietty ovat nyt sitten liikekannalla, etenkin kun vettä satanut ja sitten pakkasta niskaan, niin kolot taitaa olla aika kylmiä paikkoja, vai missä lie asuvatkaan luonnossa.
Tuo myrkyttäminen on vaan himpun verran ongelmallista lemmikkien alueella, pitää aina huolehtia ettei katti pääse siihen tavaraan käsiksi, tuo tosin oli nestettä jonka imeytin siemeniin, mutta silti pitää olla varovainen, enkä halua edes ajatella mitä tapahtuu jos myrkytettyä rottaa katti pistää poskeensa, sitäkin aika hankala kontrolloida millään tavoin. Loukku olisi vielä hankalampi, isoa loukkua ei niin saa etteikö katti sitä ottaisi tassuunsa, sitten on tietty niitä ansoja jotka on lemmikkiturvallisia, muttei täällä niitä ole. Tosin on mulla yksi elävänä pyydystävä loukku, möisi sitten etelään lemmiksksi
Itse mieluiten menen kyllä edellisenä iltana, yhtä vähän sitä sunnuntaina on sitä vapaa-aikaa molemmilla tavoilla, mutta illalla kun menee niin sitä voi ihan rauhassa käydä ajoissa nukkumaan ja nukkuu paljon paremmin kuin silloin jos tietää että pitää herätä julman aikaisin ja sitten jännittää että nukkuuko pommiin ja kerkeääkö perille aikanaan vaikka kuinka aikaisin pyrkii lähtemään, yleensä se uni sitten on sellaista tunti pari unta ja sitten herää hikisenä eikä unta saa neljään tuntiin jonka jälkeen voi yrittää nukkua sen pari tuntia tai ei ollenkaan.
Mulla on ollut joskus kolmekin kelloa soimassa ja silti olen nukkunut pommiin, eikä mulla ole mitään havaintoa että kelloista yksikään olisi soinut, ne on vielä ympäri huonetta niin että ei voi sammuttaa sujuvasti nousematta, parhaissa tapauksissa kello on kyllä soinut niin kauan kun se on soinut, mutten ole välittänyt, unessa joku summeri huutaa ja laittaa kädet korville tai jotain.
Mua ei ole vaan tehty heräämään ennen kuin luonnostaankin herään, tietty tuo täysin väärä vuorokauden mitta haittaa todella paljon, aina silloin tällöin on ihan ok heräillä virallisen rytmin mukaan, mutta en minä vaan pysty siihen jatkuvasti, 20min jos heittää päivästä toiseen herätysaika, niin se auttaa vähän, mutta kyllä puoli päivää menee zombiena jos ihan aikaiseen heräilee.
Vapaalla kun on niin se on noin 2 päivää jossa rytmi saattaa ihan helposti mennä sellaiseksi, että heräilee kun muut pääsee töistä, jos käy nukkumaan sitten kun alkaa väsyttämään, siitä se hitaammin siirtyy mihinkään, kumma juttu.
Virallisella rytmillä taas mulla on klo 18 seutu sellainen että ei mitenkään meinaa kestää hereillä, usein on tullut nukahdettua kesken jonkin jutun koneella, näppäimien kuvat poskessa sitten herännyt 4 tunnin päästä.
Aijjuuu, sellaisen mustan aika pienen kissan sain ansattua, on ihan kuin pantteri kissani klooni, ei juurikaan edes isompi, mietin nyt sitten että liekkö samaa sarjaa tämäkin vielä, ei tämä ainakaan kovasti kyllä sähise eikä muutenkaan ärhentele, pitää kiikuttaa löytöeläimiin taas, siinä on vaan sellainen huono puoli, ettei kukaan sieltä lemmikkiään täällä kysele ja 2 viikon päästä nirri pois, mutta kaikkiaan neljää sorttia katteja on pihalla ja varastossa loikkinut eikä mulla ole varaa kaikkia ruokkia, emokatistakaan ei ikinä tiedä mihin aikaan se on paikalla ja milloin ei, toisinaan vaikka se on paikalla niin ei se tahdo näyttäytyä, sapuskaa vähän huono jättää nyt kun niin paljon muita katteja on ja sen rotankin näin joka rosvosi katin sapuskaa, tosin sille oli kelvannut myrkyllä terästetty sapuska, pitää tosin haalia tuoreempaa sellaista tavaraa.
Niin kylppärin eristyksen saakin tehdä uusiksi, ei noiden ole kelvannut kulkea katin luukusta, vaan on pitänyt järsiä kylppärin eristeet ja lastulevyseinät portaan takaa piilosta, lämmön perässä kai tuonne sitten kulkeneet, vaikka tarkoituksella olen pitänyt kylppärin alle +10C lämpöisenä, alakertaankaan ei ole paljoa enempää lämpöä tullut pistettyä. Sitä ihmettelen vaan miksei näin kissavaltaisessa paikassa nuo tule syödyksi, liekkö liian suuria katin saaliiksi?
Vähäiset hanget niin tietty ovat nyt sitten liikekannalla, etenkin kun vettä satanut ja sitten pakkasta niskaan, niin kolot taitaa olla aika kylmiä paikkoja, vai missä lie asuvatkaan luonnossa.
Tuo myrkyttäminen on vaan himpun verran ongelmallista lemmikkien alueella, pitää aina huolehtia ettei katti pääse siihen tavaraan käsiksi, tuo tosin oli nestettä jonka imeytin siemeniin, mutta silti pitää olla varovainen, enkä halua edes ajatella mitä tapahtuu jos myrkytettyä rottaa katti pistää poskeensa, sitäkin aika hankala kontrolloida millään tavoin. Loukku olisi vielä hankalampi, isoa loukkua ei niin saa etteikö katti sitä ottaisi tassuunsa, sitten on tietty niitä ansoja jotka on lemmikkiturvallisia, muttei täällä niitä ole. Tosin on mulla yksi elävänä pyydystävä loukku, möisi sitten etelään lemmiksksi

-
- Jäsen
Älkää nyt loukkaantuko, mutta dialoginne alkaa olla aika etäällä aiheesta "Rintamamiestalo". Olisi kohtuullista pysyä aiheessa, eikä ruuhkasuomen
liikenneongelmissa, unen tarpeissa, unissa tai niiden määrissä, sekä parranajotyyleissä. Olisiko niillä aiheilla parempi jatkaa esim. suomi24:lla, kaksplus-palstalla tai yv-puolella?
Ja älkää nyt loukkaantuko. Minua kiinnostaa täällä nämä rintamamiestalot ja rakennusasiat niin vietävästi. Siksi tänne rekisteröidyin. Ja jatkaa voitte valitsemallanne linjalla minun puolestani, jos kaiken tuon em. pitää täällä näkyä.
Hywää Uutta vuotta, Teillekin! Ihan vilpittömästi ja anteeksi!
liikenneongelmissa, unen tarpeissa, unissa tai niiden määrissä, sekä parranajotyyleissä. Olisiko niillä aiheilla parempi jatkaa esim. suomi24:lla, kaksplus-palstalla tai yv-puolella?
Ja älkää nyt loukkaantuko. Minua kiinnostaa täällä nämä rintamamiestalot ja rakennusasiat niin vietävästi. Siksi tänne rekisteröidyin. Ja jatkaa voitte valitsemallanne linjalla minun puolestani, jos kaiken tuon em. pitää täällä näkyä.
Hywää Uutta vuotta, Teillekin! Ihan vilpittömästi ja anteeksi!
-
- Jäsen
Kiwikasa. kirjoitti:Pojat pojat, minä ajan parran ja tukan noin kerran kuussa ja samalla koneella... Saksan sivasta ostin vasta uuden tukkakoneen oikein hyvä...![]()
![]()
Ai noin usein? Minulta lähtee tukka ja parta kerran vuodessa. Tosin ei silloinkaan kokonaan, 10 - 15 cm vaan...

- Puolihullu varttisavolainen -