Me ei edes tarvittaisi tuota mitään hirmuista pinta-alaa vaan pelkästään keittiön tason ja yläkaappien väliin, nelkytäsenttiäkö se nyt on se välitila korkeudeltaan ja tasolla on pituutta jotain 205 cm.
Tee-se-itse-enso/manilevyä?
-
Laurakaisa
- Jäsen

- Kotisivu: http://laurakaisatalo.blogspot.com
Re: Tee-se-itse-enso/manilevyä?
No jopas on ihmisillä ymmärtämättömiä naapureita!
Me ei edes tarvittaisi tuota mitään hirmuista pinta-alaa vaan pelkästään keittiön tason ja yläkaappien väliin, nelkytäsenttiäkö se nyt on se välitila korkeudeltaan ja tasolla on pituutta jotain 205 cm.
"Saavat tehdä tämän päivän talot juuri niin kuin haluavat, mutta minun talo on tehty kuusikymmentä vuotta sitten ja semmonen aika näkyy talossa ja ihmisessä. Kiitos mutta ei kiitos." - Tuomas Kyrö: Mielensäpahoittaja
-
Laurakaisa
- Jäsen

Ja jotta kohtalo ivaisi oikein kunnolla, meille saapui tänään neljä melkein ehjää ja reijätöntä ja muutenkin hyväkuntoista mustavalkoraidallista Enso-levyä. Miksi kaikkien muiden värisävyjen omistajat ymmärtävät noiden levyjen arvon mutta punaraidallisten isännät ja emännät syytävät niitä surutta ulos sateeseen vettymään tai suorinta tietä kaatikselle???
Laitoin koemielessä paikallislehteen "Ostetaan punavalkoraidallista Enso- eli manilevyä" -ilmoituksen, kun kestotilaaja sai yhden ilmaisen markkinapaikkailmoituksen. Lopputulos: ei yhtään puhelua.
Laitoin koemielessä paikallislehteen "Ostetaan punavalkoraidallista Enso- eli manilevyä" -ilmoituksen, kun kestotilaaja sai yhden ilmaisen markkinapaikkailmoituksen. Lopputulos: ei yhtään puhelua.
"Saavat tehdä tämän päivän talot juuri niin kuin haluavat, mutta minun talo on tehty kuusikymmentä vuotta sitten ja semmonen aika näkyy talossa ja ihmisessä. Kiitos mutta ei kiitos." - Tuomas Kyrö: Mielensäpahoittaja
Ja kuvioon kuuluu myös se, että jos päädytte johonkin muuhun ratkaisuun, yhtäkkiä jostain löytyisikin sitä punaista levyä yllin kyllin.
Oletko laittanut ilmoitusta Tori.fi ? Se on ainakin myyntikanavana hyvä, ostamisessa ei ehken niinkään, mutta saahan sitä ihminen kokeilla...
Oletko laittanut ilmoitusta Tori.fi ? Se on ainakin myyntikanavana hyvä, ostamisessa ei ehken niinkään, mutta saahan sitä ihminen kokeilla...
Kurjuuden maksimointi --> uudesta omakotitalosta täysrempattavaan rintamamiestaloon --> Mutta: omakotitaloalueen helvetistä haja-alueen autuuteen
Aijoo... lisäyksenä sanoisin, että kannattaa laittaa ilmoitukseen kuva, koska moni ei nimen perusteella tiedä millaisia nuo levyt ovat.
Kurjuuden maksimointi --> uudesta omakotitalosta täysrempattavaan rintamamiestaloon --> Mutta: omakotitaloalueen helvetistä haja-alueen autuuteen
Sitten vihjeenä heille, ketkä sitä Ensolevyä halajavat.
Laittakaa tietoa lähialueenne osto- ja myyntiliikkeille, että kaipaatte sellaista tavaraa.
Heidän käsien kautta kulkee paljon kaikenlaista kamaa...
Sainpa just kuulla, että eräs om-liike oli ihan äskettäin roudannut levyä kaatikselle, kun ei pysty kaikkea säilömään...
Olisinpa tajunnut kysellä aiemmin... mutta muuta sieltä ainakin nyt löytyy ja tuokin on toivelistalla.
Ja toisena vihjeenä voisi sanoa että ottakaa yhteyttä rakennusten purkuja tekeviin firmoihin.
Laittakaa tietoa lähialueenne osto- ja myyntiliikkeille, että kaipaatte sellaista tavaraa.
Heidän käsien kautta kulkee paljon kaikenlaista kamaa...
Sainpa just kuulla, että eräs om-liike oli ihan äskettäin roudannut levyä kaatikselle, kun ei pysty kaikkea säilömään...
Olisinpa tajunnut kysellä aiemmin... mutta muuta sieltä ainakin nyt löytyy ja tuokin on toivelistalla.
Ja toisena vihjeenä voisi sanoa että ottakaa yhteyttä rakennusten purkuja tekeviin firmoihin.
Olet piakkoin suosittu mies/nainen 
Estonia omistaa näköjään melkoisia aarteita. 
Joo, et sinä tuommoisten aarteiden kanssa pitkään sinkkuna pysy 
-
Laurakaisa
- Jäsen

...paitsi että muuan savolainen lapsiperhe kävi ryöväämässä tänään aarteet omaan käyttöönsä...
Herrajumala sentään.... satoja kilometrejä ajoitte levytys-himonne riivaaminaLaurakaisa kirjoitti:...paitsi että muuan savolainen lapsiperhe kävi ryöväämässä tänään aarteet omaan käyttöönsä...
Ei mutta hieno homma, että tavara pääsi hyvään kotiin.
Siinä meni tosin estonialla hyvät saumat kehuskella antiikkitavaroillaan
-
Laurakaisa
- Jäsen

Lisää tähän vielä että ajoimme myös kymmeniä kilometrejä HARHAAN...
No, sanotaan nyt vaikka että ystävien luona Tampereella kyläily toteutui vähän rivakammalla aikataululla kuin se ilman noita levyjä olisi toteutunut. Käytiin me eilen sentään Rakennustorilla hakemassa kellariin lampun kupuja ja tänään aamupäiväkävelyllä tutkimassa Pyynikin rakennusperintöä, ettei nyt ihan pelkkien raidallisten levyjen perässä sentään...
Puoliso totesi jossain vaiheessa pitkää ja pimeää taivalta, että "muut menee rautakauppaan, me mennään Toijalaan"
Mutta on tää hyvä foorumi myös tavaranhankintaan, meillä on jo vaikka mitä tykötarvetta tätä kautta hommattuna!
No, sanotaan nyt vaikka että ystävien luona Tampereella kyläily toteutui vähän rivakammalla aikataululla kuin se ilman noita levyjä olisi toteutunut. Käytiin me eilen sentään Rakennustorilla hakemassa kellariin lampun kupuja ja tänään aamupäiväkävelyllä tutkimassa Pyynikin rakennusperintöä, ettei nyt ihan pelkkien raidallisten levyjen perässä sentään...
Puoliso totesi jossain vaiheessa pitkää ja pimeää taivalta, että "muut menee rautakauppaan, me mennään Toijalaan"
Tuota sinistä löyty navetan vintiltä melko suuri kaistale lisää 
-
Laurakaisa
- Jäsen

Ehtymätön aarreaitta 
Tuota sinistä tuntuu olevan kyllä ihan joka paikassa.. nim. meidän _järkyttävä_ vessa on tuota :D
Mustaa on meidän välitilassa. <3
Mustaa on meidän välitilassa. <3