Mun puolestahan PC:t voisi hävittää mutta pari säästää tekniikan museoon, vaikkapa jonkun 70-luvun keskuskoneeseen aikoinaan kytketyn päätteen viereenpvalila kirjoitti:Tuo Googledocs on vain oikeasti näppärä juttu.
Virtuaalikoneita ei kukaan vielä oikeasti myy ihmisille, ei aivan tosissaan: aivan mielettömän pienellä prosentilla kaikista ihmisistä on jossain päin nettiä oma virtuaalikone.
Minä näen jotenkin niin, että tulevaisuudessa joka jäppisellä on tuollainen nettikone netissä ja nämä kotona/työpaikalla olevat mikrot ja mukana kulkevat tabletit/älyluurit ovat vain päätteitä joilla noita nettikoneita voidaan käyttää.
Mulle älypuhelin on laite, jolla voi käyttää googlen kalenteria. Noksulla se ei tule onnistumaan kovin näppärästi eikä noksu aio markkinoille tuoda omaa Noksudoc-systeemiänsä eli Noksu pelautuu ulos ainakin mun laitevaihtoehdoista.
No, jos Mikkisofta tarjoaisi Office 365:n Googlen kanssa samaan hintaan niin sitten voisi aurinko paistaa Nokiankin risukasaan.
Voisin myös maksaa käyttiksen verran vaikka käyttis sijaitsisi jossain ihan muualla, kunhan mainoksista samalla pääsisi eroon. Eipä ne muo haittaa mutta kun tietää että kaikki luetaan mitä sinne laitat ja sitten täsmämainotaan niin se ei tunnu kivalta, joskaan eipä se paljoa häiritse. Eipä mulla mitään salaista ole ja jos on niin se pysyy oman pääkopan muistissa
Kaipa se on tuo pelimaailma joka enään vaatii älyttömät tehot koneelta mutta hyvin kai nuokin on alkaneet verkottua.
Onhan se hirveä rumba, jonka niin ohjelmistotalot kuin käyttäjät joutuvat nykyään tekemään kun uusi päivitys tulee. Kuinka helppoa se olisikaan yhdessä raudassa vain muuttaa eikä pohtia minkälainen laitteistojen kirjo maailmalla on päivitystä tätä nykyä ottamassa vastaan!
Ainoa mitä jää kaipaamaan kun netti kaatuu on se PC ja omat jumiuttavat softat mutta kivahan se välillä olisi olla ihan ilmankin