Sivuston rahoitus

Tänne voit jättää erittäin tervetulleita ideoita foorumin ja koko sivuston kehittämiseksi. Heitä ajatuksella.

Olen valmis tukemaan tämän sivuston toimintaa:

Rahalahjoituksella
13
22%
Ostamalla paidan
29
49%
Ostamalla remonttihaalarin
7
12%
Ostamalla timpurinkynän
5
8%
Jollakin muulla tavalla
3
5%
Henkinen tuki riittäköön
2
3%

Ääniä yhteensä: 59

madde
Jäsen
Jäsen

juu, I´m in too

Viesti Kirjoittaja madde »

Jos joku haluaa ostaa haalarin tai T-paidan niin ostaa. Jos toinen haluaa maksaa tilille, maksaa. Silloin pysyy homma selkeänä ja simppelinä. Eli mä olen IN selkeällä rahasummalla.

Jos niitä rintsikkahaalareita tulee, ni mä tilaan myös niitä. Raksahaalari naisen päällä ja oranssi logo selässä "rintamamiestalo.net" on aika makee, eikö vain :wink:

Viskoo Ari se tilinro ni osallistutaan, tämä on oikeesti hemmetin tärkeä sivusto :-D
-Madde-
viisas oppii omista virheistään, älykäs oppii muiden tekemistä virheistä, tyhmä ei opi mistään, koska hän tietää jo kaiken
Solbacka
Jäsen
Jäsen

Re: Sivuston rahoitus

Viesti Kirjoittaja Solbacka »

Ari kirjoitti:Rintamamiestalo.net-sivuston rahoitukseen kaipaan ideoita. Kulut ovat tähän saakka katettu meikäläisen pussista ja on aika muuttaa tätä rahoitusmallia.
Googlen mainoksista ei näytä mitään apua rahoitukseen löytyvaä ja Googlelta 11.10. tulleessa kirjeessä kerrotaan osan klikkauksista olevan kelvottomia, eli siitäkin vähästä mitä on kertynyt osa leikataan pois. Mahdollisesti joku klikkaili hieman liian tiheään - montako kertaa minuutissa? Klikkailkaa silti.
Yhtenä vaihtoehtona olen ajatellut esim T-paitojen tai remonttihaalareiden myyntiä. Tuotteissa voisi olla teksti rinnassa jai logo (jos sellaisen joku haluaisi suunnitella). Vaihtoehto voi olla myös "timpurinkynät 5 euroa kpl.
Graafinen suunnittelija käytettävissä haalareiden/t-paitojen/logon- tms suunnitteluun. Eikä maksa mitään - homma hoituu remontin ohessa ;-)
Ari
Admin

Re: juu, I´m in too

Viesti Kirjoittaja Ari »

madde kirjoitti:Jos niitä rintsikkahaalareita tulee, ni mä tilaan myös niitä. Raksahaalari naisen päällä ja oranssi logo selässä "rintamamiestalo.net" on aika makee, eikö vain :wink:

Viskoo Ari se tilinro ni osallistutaan, tämä on oikeesti hemmetin tärkeä sivusto :-D
:-D
Tilinumero:
http://www.rintamamiestalo.net/viewtopic.php?t=1991
maanma
Moderaattori
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja maanma »

Tuon yläosattoman henkseli -mallisen haalarin voisin tosiaan ostaa minäkin. :-D
Henkka
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Henkka »

maanma kirjoitti:Tuon yläosattoman henkseli -mallisen haalarin voisin tosiaan ostaa minäkin. :-D
Kuin myös, mutta vaimolle... :wink:
anttiolavi
Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja anttiolavi »

Terveisiä vaimolle! :-D
rapattu puutalo, rak. -58. pari vuotta asuttu, remontti etenee..
Vastaa Viestiin