Kattopeltiseppä suosituksia Turun seudulta?

Kaipaatko vinkkiä ikkunoiden kunnostukseen? Mitä tehdä pinkopahveille?
Vastaa Viestiin
Ryytimaa
Uusi jäsen

Kattopeltiseppä suosituksia Turun seudulta?

Viesti Kirjoittaja Ryytimaa »

Terve.

Piippumme pellitykset pitäisi uusia. Olen soitellut pariin tunnettuun firmaan tarjouksen toivossa. Perään joutuu soittelemaan, eikä ketään saada edes käymään paikalla. Kiirettä vissiin pitää.

Onko kenelläkään suositella hyvää ja luotettavaa kattopeltiseppää?
bakedsoda
Jäsen
Jäsen

Re: Kattopeltiseppä suosituksia Turun seudulta?

Viesti Kirjoittaja bakedsoda »

Ihmisten suosituksia olisi kiva kuulla kyllä. Kattorempalla ei meillä ihan hetipakkosaadanytjustiinsatulipalokiire, joten ensi vuottakin pystytään ajattelemaan, mutta tosiaan tuntuu, että kattofirmoilla ei hirmuisasti kiinnostusta löydy tarjouksia laskeskella ilmeisesti tämänhetkisten työkiireidensä takia tai sitten olen kysellyt vain vääriltä tahoilta.

Ja kyllähän ne sepät tulevat varmaan kauempaakin, jos työ kelpaa täällä Turkkuses.
andyks
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja andyks »

Saa suositella Paimio-Salo akseliltakin. Pitäisi laittaa piipunpellit+läpivienti IV-putkelle + läpivienti viemärintuuletusputkelle.
Parille peltisepälle soitin ja ei tuntunut olevan kiinnostusta lainkaan näin "pienelle" hommalle... Menee kuulemma enemmän aikaa telineiden yms. laittamiseen kuin itse työhön...
bakedsoda
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja bakedsoda »

andyks kirjoitti:Saa suositella Paimio-Salo akseliltakin. Pitäisi laittaa piipunpellit+läpivienti IV-putkelle + läpivienti viemärintuuletusputkelle.
Parille peltisepälle soitin ja ei tuntunut olevan kiinnostusta lainkaan näin "pienelle" hommalle... Menee kuulemma enemmän aikaa telineiden yms. laittamiseen kuin itse työhön...
Joo, toi on vissiin aika yleistä. Ei viititä tehdä töitä kun ei voi niistä nythää tarpeeksi rahaa :?
Puroista ja pisaroista ne valtameretkin syntyy, sanovat...
Vastaa Viestiin