Terve.
Piippumme pellitykset pitäisi uusia. Olen soitellut pariin tunnettuun firmaan tarjouksen toivossa. Perään joutuu soittelemaan, eikä ketään saada edes käymään paikalla. Kiirettä vissiin pitää.
Onko kenelläkään suositella hyvää ja luotettavaa kattopeltiseppää?
Kattopeltiseppä suosituksia Turun seudulta?
Re: Kattopeltiseppä suosituksia Turun seudulta?
Ihmisten suosituksia olisi kiva kuulla kyllä. Kattorempalla ei meillä ihan hetipakkosaadanytjustiinsatulipalokiire, joten ensi vuottakin pystytään ajattelemaan, mutta tosiaan tuntuu, että kattofirmoilla ei hirmuisasti kiinnostusta löydy tarjouksia laskeskella ilmeisesti tämänhetkisten työkiireidensä takia tai sitten olen kysellyt vain vääriltä tahoilta.
Ja kyllähän ne sepät tulevat varmaan kauempaakin, jos työ kelpaa täällä Turkkuses.
Ja kyllähän ne sepät tulevat varmaan kauempaakin, jos työ kelpaa täällä Turkkuses.
Saa suositella Paimio-Salo akseliltakin. Pitäisi laittaa piipunpellit+läpivienti IV-putkelle + läpivienti viemärintuuletusputkelle.
Parille peltisepälle soitin ja ei tuntunut olevan kiinnostusta lainkaan näin "pienelle" hommalle... Menee kuulemma enemmän aikaa telineiden yms. laittamiseen kuin itse työhön...
Parille peltisepälle soitin ja ei tuntunut olevan kiinnostusta lainkaan näin "pienelle" hommalle... Menee kuulemma enemmän aikaa telineiden yms. laittamiseen kuin itse työhön...
Joo, toi on vissiin aika yleistä. Ei viititä tehdä töitä kun ei voi niistä nythää tarpeeksi rahaaandyks kirjoitti:Saa suositella Paimio-Salo akseliltakin. Pitäisi laittaa piipunpellit+läpivienti IV-putkelle + läpivienti viemärintuuletusputkelle.
Puroista ja pisaroista ne valtameretkin syntyy, sanovat...