Spämmi käyttäjätunnus

Tänne voit jättää erittäin tervetulleita ideoita foorumin ja koko sivuston kehittämiseksi. Heitä ajatuksella.
Limes
Jäsen
Jäsen
Viestit: 1179
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2007 14:31
Paikkakunta: Saarijärvi

Spämmi käyttäjätunnus

Viesti Kirjoittaja Limes »

Tunnus Brown 123 vaikuttaa spämmäriltä. On taas tämmöinen joka kopioinut jonkun aiemmin kirjoittaneen tekstin.

Esim ketjussa :

http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic ... 13&t=14218
Avatar
Ari
Admin
Viestit: 1093
Liittynyt: To Loka 14, 2004 12:59
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Spämmi käyttäjätunnus

Viesti Kirjoittaja Ari »

Limes kirjoitti:Tunnus Brown 123 vaikuttaa spämmäriltä. On taas tämmöinen joka kopioinut jonkun aiemmin kirjoittaneen tekstin.

Esim ketjussa :

http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic ... 13&t=14218

Kiitos. Näitä näyttää valuvan. Ilmoitelkaa tai merkitkää viestit, niin minä poistelen ne.
--------------------------------------------------------------------------------------------
ramirez
Jäsen
Jäsen
Viestit: 650
Liittynyt: Ti Maalis 30, 2010 19:05
Paikkakunta: Rautajärvi
Kotisivu: http://www.helevetintunarit.com/
Paikkakunta: Rautajärvi > Luopioinen > Nykyinen Putinlandia

Re: Spämmi käyttäjätunnus

Viesti Kirjoittaja ramirez »

linheli spämmää mikkisoftan tuotteita http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic ... 22&t=13257
Avatar
Ari
Admin
Viestit: 1093
Liittynyt: To Loka 14, 2004 12:59
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Spämmi käyttäjätunnus

Viesti Kirjoittaja Ari »

Poistettu. Kiitos.
--------------------------------------------------------------------------------------------
nummentie 434
Jäsen
Jäsen
Viestit: 564
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 9:34
Paikkakunta: Nummi-Pusula

Re: Spämmi käyttäjätunnus

Viesti Kirjoittaja nummentie 434 »

Huomenta!
Siel on taas joku jannypana kirjoittelemassa, muiden tekstejä siirtelee ja jotain omaa propagandaa tyrkyttää... :evil:
Opi toisten virheistä, et voi millään elää tarpeeksi kauan tehdäksesi ne kaikki itse.
Avatar
Ari
Admin
Viestit: 1093
Liittynyt: To Loka 14, 2004 12:59
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Spämmi käyttäjätunnus

Viesti Kirjoittaja Ari »

Kiitos ilmoituksesta. Käyttäjä poistettu.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Pekka Huhta
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 3433
Liittynyt: Ma Loka 18, 2004 15:40
Paikkakunta: Espoo

Re: Spämmi käyttäjätunnus

Viesti Kirjoittaja Pekka Huhta »

Poistelin jannypyanan viestit näköjään tässä samaan aikaan, eli sinne hävisivät nekin...

Pekka
Askartelua ja ajanhukkaa: http://www.sihistin.fi/
Avatar
Ari
Admin
Viestit: 1093
Liittynyt: To Loka 14, 2004 12:59
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Spämmi käyttäjätunnus

Viesti Kirjoittaja Ari »

Mulla oli ruksi ruudussa, että lähti viestitkin, eli onneksi ei heittänyt tietokantaerroria :-D
--------------------------------------------------------------------------------------------
nummentie 434
Jäsen
Jäsen
Viestit: 564
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 9:34
Paikkakunta: Nummi-Pusula

Re: Spämmi käyttäjätunnus

Viesti Kirjoittaja nummentie 434 »

Poista kirjoittaja Green Durant ?
Opi toisten virheistä, et voi millään elää tarpeeksi kauan tehdäksesi ne kaikki itse.
Avatar
Ari
Admin
Viestit: 1093
Liittynyt: To Loka 14, 2004 12:59
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Spämmi käyttäjätunnus

Viesti Kirjoittaja Ari »

nummentie 434 kirjoitti:Poista kirjoittaja Green Durant ?
Poistettu.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Avatar
Kiwikasa.
Jäsen
Jäsen
Viestit: 396
Liittynyt: Pe Joulu 17, 2010 22:38
Paikkakunta: Janakkala

Re: Spämmi käyttäjätunnus

Viesti Kirjoittaja Kiwikasa. »

wilsongrady ???
Ei se mene kuin elokuvissa...
Avatar
Ari
Admin
Viestit: 1093
Liittynyt: To Loka 14, 2004 12:59
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Spämmi käyttäjätunnus

Viesti Kirjoittaja Ari »

Kiwikasa. kirjoitti:wilsongrady ???
Poistettu.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Limes
Jäsen
Jäsen
Viestit: 1179
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2007 14:31
Paikkakunta: Saarijärvi

Re: Spämmi käyttäjätunnus

Viesti Kirjoittaja Limes »

crystallan

http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic ... 2&start=15

http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic ... 3&start=30

http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=4&t=15482

Riittääkö jos ilmoittaa vain epäilyttävän käyttäjätunnuksen,ettei noita linkkejä tarvitse ?
Avatar
Ari
Admin
Viestit: 1093
Liittynyt: To Loka 14, 2004 12:59
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Spämmi käyttäjätunnus

Viesti Kirjoittaja Ari »

Limes kirjoitti:
Riittääkö jos ilmoittaa vain epäilyttävän käyttäjätunnuksen,ettei noita linkkejä tarvitse ?
Kiitos ilmoituksesta. Poistettu. Ilmoituksessa riittää linkki käyttäjätunnukseen tai käyttäjätunnus + jokin viestiketju, jossa käyttäjä mukana.
--------------------------------------------------------------------------------------------
ramirez
Jäsen
Jäsen
Viestit: 650
Liittynyt: Ti Maalis 30, 2010 19:05
Paikkakunta: Rautajärvi
Kotisivu: http://www.helevetintunarit.com/
Paikkakunta: Rautajärvi > Luopioinen > Nykyinen Putinlandia

Re: Spämmi käyttäjätunnus

Viesti Kirjoittaja ramirez »

Vastaa Viestiin